Auteurs: Jeoffrey Tomassen

De boot gemist? Zo meld je annuleringsschade!
Tijd voor vakantie! Iedereen heeft er zin in. Niemand wil het annuleren of voortijdig afbreken. Dat ligt voor de hand. Toch moet dat laatste soms gebeuren. Dat is natuurlijk erg vervelend voor jouw klant. Daar komt nog bij: een lastig en onduidelijk schadetraject. Hoe maak je eenvoudiger en sneller een melding op de annuleringsdekking? Wij helpen je graag verder.


Ik stel je voor aan 3 betrouwbare schadeherstellers!
Drukte bij aannemers: het zal je niet vreemd in de oren klinken. Vooral als tussenpersoon voor opstal- en inboedelschade. Hierdoor is het lastig om op korte termijn een schadehersteller te vinden. Het duurt daardoor lang voor de schades van jouw klant zijn hersteld. Een oplossing is jouw klant zelf de schade te laten herstellen. Maar wat als je klant zelf geen klusser is? Geen paniek. Er zijn ook andere manieren, bijvoorbeeld direct herstel. In deze blog vertel ik je over direct herstel en onze drie meest ingeschakelde herstellers bij schade!


Zelf schade herstellen: kan dat?
De fraaie houten vloer van je klant is zwaar beschadigd na heftige regenval. Hij wacht al weken op een herstelofferte en het daadwerkelijke herstel zal nog langer op zich laten wachten. Hij vraagt jou of hij de vloer zelf kan herstellen. Wat is jouw advies?


WA-direct autoverzekering: medio 2021 schades sneller behandelen?
Als er een aanrijding plaatsvindt tussen twee partijen duurt het uitkeren van de schade soms erg lang. Daarom gaan verzekeraars eind 2021 de WA-direct verzekering testen. Wat betekent dit voor jou als adviseur?


Kleine opstal- of inboedelschade? Niet volledig vervangen, wel repareren
