Ben je tevreden of ontevreden?
Bij Nedasco doen wij er alles aan om je goed en snel van dienst te zijn. Ben je tevreden over onze dienstverlening? Een mooier compliment kunnen we niet krijgen!
Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. We streven er naar om je klacht op een zo goed mogelijke manier af te handelen.
Hoe meld je een compliment of klacht?
Je kunt je compliment achterlaten via het complimentenformulier. Daarnaast zijn er verschillende manieren om ons te laten weten als je niet tevreden bent:
- Vul ons online klachtenformulier in;
- Als adviseur kun je contact opnemen met je eigen contactpersoon bij Nedasco. In een persoonlijk gesprek kunnen problemen vaak snel en goed worden opgelost;
- Je klacht schriftelijk indienen bij Nedasco t.a.v. de Directie, Postbus 59., 3800 AB Amersfoort.
We behandelen je klacht binnen 10 werkdagen. Als er meer tijd nodig is om je klacht af te handelen, brengen we je hiervan op de hoogte.
Contactformulier
Kom je er met Nedasco niet uit?
Nedasco is ook aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening KiFiD. Meer informatie over de werkwijze van het Klachteninstituut: www.kifid.nl. Ons KiFiD nummer is: 300.0036.56
Het postadres van het Klachteninstituut is:
KiFiD
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Natuurlijk kun je je ook wenden tot de burgerlijke rechter.