2 juli 2025

Maak kennis met… Christelle van Hal

In de rubriek ‘Even voorstellen’ stellen medewerkers van Nedasco (en dochters) zich aan je voor. Vorige keer heb je kennisgemaakt met André Dhondt, consultant Schadeverzekeringen. Deze keer is de beurt aan Christelle van Hal.

Lees verder

30 juni 2025

De juiste verzekering voor de juiste doelgroep

Een goed advies hangt samen met een goed passend product. Als financieel adviseur wil je jouw klant een advies geven dat aansluit bij de situatie, wensen en het risicoprofiel van jouw klant. Maar hoe weet je of een verzekering écht aansluit bij het profiel van jouw klant?

Lees verder

24 juni 2025

Digitaal schade melden: zo doe je dat

Bij jullie kun je toch geen schade digitaal melden? Dat horen we regelmatig. Maar goed nieuws: dat kan wél. Vanuit de portefeuille van je klant op NSN meld je eenvoudig schade via een online schadeformulier. Hier kan je zowel kleine schades (bagatel) als grotere schades melden. In dit artikel lees je hoe je digitaal schade meldt en wat de voordelen zijn. Ook geven we je een aantal tips.

Lees verder

12 juni 2025

Maak kennis met… André Dhondt

In de rubriek ‘Even voorstellen’ stellen medewerkers van Nedasco (en dochters) zich aan je voor. Vorige keer heb je kennisgemaakt met Anna van Kommer, medewerker Schadeverzekeringen. Deze keer is de beurt aan André Dhondt, consultant Schadeverzekeringen.

Lees verder

27 maart 2025

Het belang van UBO-registratie

Wij merken dat er regelmatig verwarring is over het aanleveren van UBO-gegevens. Daarom leggen we in dit artikel uit waarom het belangrijk is om UBO-gegevens actueel te maken en te houden.

Lees verder

4 maart 2025

Jouw persoonlijke serviceteam: zó werkt het

Heb je vragen over inkomen of schade? Dan kun je terecht bij onze Serviceteams: vaste teams van experts die jouw bedrijf en dossiers goed kennen. Maar hoe weet je wélk team voor jou klaarstaat en hoe bereik je het? We leggen het nog een keer uit.

Lees verder

22 januari 2025

Maak kennis met… Anna van Kommer

In de rubriek ‘Even voorstellen’ stellen medewerkers van Nedasco (en dochters) zich aan je voor. Vorige keer heb je kennisgemaakt met Lenny van Klaveren, medewerker Serviceteam Particulier. Deze keer is de beurt aan Anna van Kommer, medewerker Schadeverzekeringen.

Lees verder

5 november 2024

Het belang van tijdig ziekmelden van je werknemers

De herfst is aangebroken, de periode waarin meer werknemers zich ziek melden. Het is juist nu het moment om je klanten met een ziekteverzuimverzekering te wijzen op het belang van tijdig ziekmelden. Lees verder waarom dit belangrijk is en hoe je dit het best doet.

Lees verder

16 september 2024

Nedasco eerste serviceprovider met SVI Check

Nedasco heeft als eerste en enige serviceprovider de Sociaal Verantwoord Incasseren (SVI) Check ontvangen. Deze erkenning bevestigt onze toewijding aan een respectvolle en eerlijke manier van incasseren. 

Lees verder

29 augustus 2024

Nedasco uitgeroepen tot ‘Great Place to Work’

Nedasco is officieel een Great Place to Work. De serviceprovider in schadeverzekeringen, onderdeel van a.s.r., behaalde het certificaat als erkenning voor goed werkgeverschap, op basis van positieve waarderingen van eigen medewerkers.

Lees verder

29 mei 2024

Een wijziging op een inkomenpolis. Hoe werkt het?

Het komt regelmatig voor dat er iets gewijzigd moet worden op een inkomenpolis binnen onze volmacht. Denk bijvoorbeeld aan een adres of bedrijfsnaam. Maar welke wijzigingen moet jij of de werkgever doorgeven en welke doen wij? En hoe geef je een wijziging eigenlijk door? We nemen je graag mee in het proces.

Lees verder