5 november 2024

Het belang van tijdig ziekmelden van je werknemers

De herfst is aangebroken, de periode waarin meer werknemers zich ziek melden. Het is juist nu het moment om je klanten met een ziekteverzuimverzekering te wijzen op het belang van tijdig ziekmelden. Lees verder waarom dit belangrijk is en hoe je dit het best doet.

Lees verder

16 september 2024

Nedasco eerste serviceprovider met SVI Check

Nedasco heeft als eerste en enige serviceprovider de Sociaal Verantwoord Incasseren (SVI) Check ontvangen. Deze erkenning bevestigt onze toewijding aan een respectvolle en eerlijke manier van incasseren. 

Lees verder

29 augustus 2024

Nedasco uitgeroepen tot ‘Great Place to Work’

Nedasco is officieel een Great Place to Work. De serviceprovider in schadeverzekeringen, onderdeel van a.s.r., behaalde het certificaat als erkenning voor goed werkgeverschap, op basis van positieve waarderingen van eigen medewerkers.

Lees verder

29 mei 2024

Een wijziging op een inkomenpolis. Hoe werkt het?

Het komt regelmatig voor dat er iets gewijzigd moet worden op een inkomenpolis binnen onze volmacht. Denk bijvoorbeeld aan een adres of bedrijfsnaam. Maar welke wijzigingen moet jij of de werkgever doorgeven en welke doen wij? En hoe geef je een wijziging eigenlijk door? We nemen je graag mee in het proces.

Lees verder

3 mei 2024

Maak kennis met… Lenny van Klaveren

In de rubriek ‘Even voorstellen’ stellen medewerkers van Nedasco (en dochters) zich aan je voor. Vorige keer heb je kennisgemaakt met Monique Overmars, medewerker Serviceteam Inkomen. Deze keer is de beurt aan Lenny van Klaveren, medewerker Serviceteam Particulier.

Lees verder

4 april 2024

Eindrapport OCTAS

De OCTAS, oftewel de Onafhankelijke Commissie Toekomst Arbeidsongeschiktheidsstelsel. We schreven eerder al over de komst van het advies van deze commissie aan minister van Gennip (SZW). Op 29 februari van dit jaar kwam het langverwachte rapport.

Lees verder

1 maart 2024

Maak kennis met… Monique Overmars

In de rubriek ‘Even voorstellen’ stellen medewerkers van Nedasco (en dochters) zich aan je voor. Vorige keer heb je kennisgemaakt met Madelon de Vos, medewerker Serviceteam Particulier. Deze keer is de beurt aan Monique Overmars, medewerker Serviceteam Inkomen.

Lees verder

29 januari 2024

Help je klant met belastingaangifte!

Het is bijna 1 maart. Dat betekent tijd voor de belastingaangifte. Een jaarlijks terugkerende ‘moetje’ dat begint met het verzamelen van allerlei informatie. En daar kun jij je klant bij helpen! Bijvoorbeeld door een facturenoverzicht voor je klant te maken op NSN. Superhandig!

Lees verder