Compliment of klacht

Wij doen onze best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Tevreden?

Bent u tevreden over onze dienstverlening? Een mooier compliment kunnen we niet krijgen! U kunt uw compliment hieronder doorgeven:

Ontevreden?

Bespreek de klacht eerst met uw adviseur, hij behartigt uw belangen en is uw eerste aanspreekpunt. Vaak kan uw adviseur het probleem snel voor u oplossen. Komt u er met uw adviseur niet uit? Dan lossen wij de klacht graag voor u op. Wij streven ernaar uw klacht binnen 10 werkdagen te beantwoorden.

Komt u er met Nedasco niet uit?

Nedasco is ook aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening KiFiD. Meer informatie over de werkwijze van het Klachteninstituut: www.kifid.nl. Ons KiFiD nummer is: 300.0036.56

Het postadres van het Klachteninstituut is:

KiFiD
Postbus 93257
2509 AG Den Haag

Vanzelfsprekend kunt u zich ook altijd richten tot de burgerlijke rechter.