Service en contact
Wijziging doorgeven of schade melden?
Wilt u een wijziging doorgeven? Heeft u een vraag over uw verzekering? Wilt u een schade melden? Of wilt u uw verzekering opzeggen? U kunt de wijziging doorgeven, uw vraag stellen en de schade melden bij uw financieel adviseur.
Wilt u een polisblad of de polisvoorwaarden ontvangen?
Ook deze kunt u opvragen bij uw financieel adviseur.
Heeft u een compliment of een klacht?
Wij doen onze best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Bent u tevreden of ontevreden over onze dienstverlening? Dan horen wij dat graag! Geef hier uw compliment of klacht aan ons door.
Contactgegevens Inkomen
Serviceteam Inkomen: 033 – 46 70 860
Serviceteam Claims Inkomen: inkomen.claims@nedasco.nl / 033 – 46 70 861
Commercieel team Inkomen
- Inkomen Commercieel Rayon 1: inkomen.offerte@nedasco.nl / 033 – 23 02 041
- Inkomen Commercieel Rayon 2: inkomen.offerte@nedasco.nl / 033 – 23 02 042
- Inkomen Commercieel Rayon 3: inkomen.offerte@nedasco.nl / 033 – 23 02 043
Wat is het telefoonnummer voor noodhulp?
Heeft u pech onderweg of bent u in het buitenland? Of kunt u door een schade niet meer veilig wonen of werken? Neem dan contact op met het noodnummer dat vermeld staat op het polisblad van uw verzekering of uw verzekeringsbewijs (voorheen groene kaart). Dit nummer is 24/7 bereikbaar.
Bezoekadres Nedasco
Displayweg 4
3821 BT Amersfoort
Postadres
Postbus 59
3800 AB Amersfoort
Openingstijden
Wij zijn maandag t/m vrijdag geopend en bereikbaar van 08:30 tot 17:00 uur.
Onze reactietijden
Heeft u vragen? Neem dan eerst contact op met uw adviseur. Die is als beste op de hoogte van uw situatie en is uw eerste aanspreekpunt voor advies, aanvraag van een verzekering of melden van een schade. Uw adviseur kan de actuele reactietijden bekijken via ons ServiceNet.
Heeft u direct contact met ons? Dan kunt u van ons de volgende (eerste) reactietijd verwachten:
Vragen over bestaande of nieuwe verzekeringen | 8 werkdagen |
Aanvragen van nieuwe verzekeringen | 8 werkdagen |
Aanpassen of opzeggen van bestaande verzekeringen | 8 werkdagen |
Afgeven van verzekeringstechnische documenten | 8 werkdagen |
Behandeling van uw schade of uitkering | 8 werkdagen |
Betaling van uw uitkering | 3 werkdagen |
Behandeling van uw klacht | 10 werkdagen |
Betalingsgegevens
IBAN: NL98 ABNA 0513 8044 98
BIC: ABNANL2A