Ondernemen

Pand in brand? Geen centjes in de hand!

Ik vind het onbegrijpelijk dat verzekerden soms zo slordig zijn in het betalen van hun premie. Je sluit een verzekering om risico’s te dekken, toch? Dus waarom neem je dan het risico om onverzekerd te zijn door je premie niet op tijd te betalen? Blijkbaar is dit niet bij iedere verzekerde bekend. Daarom leg ik nog even uit hoe een verzekering werkt.

Jos Dreves Creditmanager 21 februari 2023 | 3 MIN
Ondernemen

Nedasco: brug tussen adviseur en verzekeraar

Nedasco’s ambitie is om de beste zakelijke serviceprovider van Nederland te zijn. Dat maakt nieuwsgierig. Want hoe tevreden zijn adviseurs over Nedasco en wat zijn de plannen om de dienstverlening verder te verbeteren? Tijd voor een gesprek met algemeen directeur Tim Schoonbergen.

Jos Dreves Creditmanager 3 januari 2023 | 2 MIN
Ondernemen

Wij gingen NextLevel op de AMdag: jij ook?

Begin november gingen wij volledig Next Level op de AMdagl! We blikken graag met je terug op deze mooie dag vol netwerken, inspiratie en gezelligheid. Onze conclusie? Next Level was het zeker!

Jos Dreves Creditmanager 29 november 2022 | 3 MIN
Ondernemen

Maak betalingsachterstanden inzichtelijk en bespreekbaar

De financiële druk op particulieren en bedrijven neemt toe en in 2023 zal het aantal faillissementen verder oplopen. Wat doet Nedasco om betalingsachterstanden te voorkomen? Creditmanager Jos Dreves vertelt.

Jos Dreves Creditmanager 2 november 2022 | 4 MIN
Ondernemen

Klant met betaalachterstand? Help problemen voorkomen

Voor de betaling van verzekeringspremies gelden allerlei regels. Zolang alles netjes op tijd gebeurt, zal jouw klant daar weinig van merken. Maar als de premiebetalingen anders verlopen dan gebruikelijk, kan hij onverwacht problemen krijgen. Het is aan jou, als financieel adviseur, en aan ons (Nedasco) om dat te voorkomen.

Jos Dreves Creditmanager 30 september 2021 | 5 MIN
Ondernemen

Hoe helpt een serviceprovider jou om efficiënter te werken?

Efficiënter werken zorgt voor een beter rendement. Dat klinkt logisch en je wilt daar ook graag voor kiezen. Maar al gauw blijkt dat je in dat proces wel wat ondersteuning kunt gebruiken. Kan bijvoorbeeld een serviceprovider je helpen de werkdruk te verminderen en toch betere resultaten te halen? En hoe doet een serviceprovider dat dan?

Jos Dreves Creditmanager 5 maart 2021 | 5 MIN
Ondernemen

Toen & Nu | Dennis Groenenboom (Actua) over het adviesvak

Sinds 1970 staan wij klaar voor financieel adviseurs. Dit jaar alweer 50 jaar geleden. Dat laten we niet zomaar voorbijgaan. Daarom hebben we een aantal kantoren, die al geruime tijd bij ons zijn aangesloten, geïnterviewd.

Jos Dreves Creditmanager 22 oktober 2020 | 5 MIN
Ondernemen

Toen & Nu | Alex Koster (Havakes) over het adviesvak

Sinds 1970 staan wij klaar voor financieel adviseurs. Dit jaar alweer 50 jaar geleden. Dat laten we niet zomaar voorbijgaan. Daarom hebben we een aantal kantoren, die al geruime tijd bij ons zijn aangesloten, geïnterviewd.

Jos Dreves Creditmanager 17 juli 2020 | 6 MIN
Ondernemen

Toen & Nu | Wijnand van Essen (Callenbach van Essen) over het adviesvak

Sinds 1970 staan wij klaar voor financieel adviseurs. Dit jaar alweer 50 jaar geleden. Dat laten we niet zomaar voorbijgaan. Daarom hebben we een aantal kantoren, die al geruime tijd bij ons zijn aangesloten, geïnterviewd.

Jos Dreves Creditmanager 17 juli 2020 | 6 MIN
Ondernemen

Toen & Nu | Woody van Loo (Noordstad) over het adviesvak

Jos Dreves Creditmanager 16 juli 2020 | 6 MIN