Het belang van totaalklanten, maar hoe dan?

25-04-2018

In onze vorige nieuwsbrief heeft u kunnen lezen wat het belang is van totaalklanten. Naar aanleiding van het artikel kregen wij veel vragen over de manier om meer totaalklanten te krijgen én te behouden.

Voorbeelden

Er is niet één manier om meer totaalklanten te krijgen. Maar er zijn wel situaties waarin u het verschil kunt maken. Bijvoorbeeld:

  • Een verzekeraar is overgenomen en de producten houden op termijn op te bestaan. Als u uw klant hierover informeert en dan direct aanbiedt alle verzekeringen (of andere producten) door te lichten, heeft dat vaak een positief effect op de totale polisdichtheid.
  • Een groot deel van uw portefeuille heeft een lage polisdichtheid. Een klant met weinig polissen loopt vaak het risico op dekkingshiaten. Ook zijn ze minder trouw aan u als adviseur. Om dat te veranderen is een gerichte actie op deze klanten de moeite waard.

Online tool

Om het u gemakkelijker te maken uw klanten te benaderen en dat ook in te passen in uw bestaande werkzaamheden, introduceert Nedasco binnenkort een nieuwe online tool waarmee u zelf acties en campagnes kunt samenstellen.

De tool biedt u alle kennis en ondersteuning van Nedasco in één overzicht. Helemaal op maat toe te passen op uw wensen en uw situatie.

Wat bieden wij u in deze nieuwe tool?

  • E-mailcampagnes
  • Commerciële (bel-)training
  • Klantcontacttooling
  • Drukwerk
  • SMS-campagnes
  • En nog veel meer….

Wat is er nog meer mogelijk met deze nieuwe tool?

  • Een klanttevredenheidsonderzoek onder uw bestaande klanten waarbij u nieuwe inzichten krijgt om uw dienstverlening te verbeteren.
  • Nieuwe zakelijke klanten aan u binden door het afnemen van gerichte acquisitieafspraken.
  • Samen met u maken wij een analyse van uw totale portefeuille. Op basis hiervan kunt u een plan van aanpak maken om uw bedrijfsdoelstellingen te bereiken.

Wilt u meer weten over de mogelijkheden?

Laat uw naam en telefoonnummer achter in het formulier en onze accountmanagers nemen contact met u op.