Alles over Ensupport

Als adviseur ben jij het liefst bezig met adviseren, ondernemen en het uitbouwen van jouw portefeuille. Hierin succesvol zijn brengt vanzelfsprekend extra werkzaamheden met zich mee: telefoon opnemen, e-mailberichten beantwoorden en schademeldingen afhandelen. Deze “extra” werkzaamheden zijn veelal niet genoeg om er een full-time kracht voor aan te nemen, maar weer te veel voor jou om “erbij” te doen. En dan hebben we het nog niet eens over het periodieke onderhoud dat in het kader van de zorgplicht ook verricht zou moeten worden.

Dé oplossing is het uitbesteden van werkzaamheden

Wij begrijpen dat jij jouw werkzaamheden alleen wilt uitbesteden aan een betrouwbare, professionele partner. Het gaat immers wel om jouw klanten! Met Ensupport ben jij verzekerd van een kwalitatief hoogstaande dienstverlening en persoonlijke, vakkundige en vriendelijke klantenservice. Alle werkzaamheden worden door Ensupport verricht uit de naam van jouw organisatie, de doorgeschakelde telefoon wordt opgenomen met jouw kantoornaam en e-mailen gebeurt via jouw e-mailadres inclusief digitale handtekening van jouw kantoor.

Jij blijft op de hoogte

Ensupport neemt jou de zorg uit handen, maar jij blijft op de hoogte van klantzaken. Je krijgt toegang tot een uitgebreid online CRM-pakket waarin je kunt zien welke communicatie er met jouw klanten heeft plaatsgevonden. Ensupport handelt zaken zo veel mogelijk direct af en bewaakt de voortgang. Zo is uw administratie altijd up-to-date en netjes op orde.

Kosten

Je betaalt een tarief per minuut voor de daadwerkelijk verrichte arbeid aan jouw klantdossiers.

Ensupport in het kort

Je ontvangt een uniek doorschakelnummer; De telefoon wordt opgenomen met jouw kantoornaam; Op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur; Ook e-mailcommunicatie wordt uitgevoerd onder jouw kantoornaam en voorzien van jouw logo; Ensupport werkt enkel met WFT-gecertificeerde medewerk(st)ers; Jouw klanten (en ook jijzelf) krijgen een vast team; Afhandelen en bewaken van mutaties en schades; Periodiek onderhoud lopende portefeuille; Werkzaamheden worden zoveel mogelijk direct uitgevoerd; Volledige inzage dankzij jouw inlogaccount in het CRM-systeem. Die inzage omvat: klantgegevens en -dossier, registratie van telefoongesprekken, (openstaande) taken, in- en uitgaande e-mailberichten van en naar jouw klanten, de opgeslagen documenten en correspondentie.

Interesse of meer informatie?

Heb je nog vragen of wil je graag meer informatie?

Neem dan contact op met één specialist