Archieven: Klantverhalen


Uniek en onderscheidend met het Inkomendashboard
“Het Inkomendashboard helpt je om jouw advies aan te passen aan de werkelijkheid. Dit maakt je uniek en onderscheidend als financieel adviseur.”


Het gemak van ditiszorg.nl: eenvoudig, snel en overzichtelijk!
“Ik werk al jarenlang met ditiszorg.nl en Nedasco. De samenwerking verloopt altijd soepel en zorgt ervoor dat wij onze klanten de best mogelijke service bieden.”


Samen regelen we het beste voor de klant
“Dankzij de klantteams van Nedasco is onderling contact persoonlijk en leren we elkaar beter kennen. Zo regelen we samen het beste voor de klant.”


Snelle (re)acties van Nedasco ondersteunen onze doelen
“We hebben de MS Amlin garageverzekering gesloten via Nedasco. Waarom? Omdat we met Nedasco als volmachtbedrijf de beste ervaringen hebben.”


Nedasco voor het beste advies aan onze klanten
Persoonlijke benadering en kwaliteit staat bij Van Dongen Financieel Adviesbureau voorop. Carola van Dongen vertelt hoe ze met de online tools het beste advies kan geven.


Mijn klantteam is een verlengde van mijn eigen team
“Ik heb veel contact met mijn klantteam. Ze voelen als een verlengde van mijn eigen team. Het zijn bijna collega’s.“


De Inkomentool is overzichtelijk en prettig in gebruik
“Snel schakelen is mijn kracht. De Inkomentool van Nedasco helpt me hierbij door snel offertes te maken.”


Ervaar het gemak van kennis, tools en persoonlijk contact
“De samenwerking met Nedasco verloopt goed. Bij een probleem kan ik altijd met medewerkers brainstormen”


Met behulp van Nedasco kan ik snel offertes maken
“De samenwerking met Nedasco heeft mij structuur en stabiliteit opgeleverd.”


Écht samenwerken, met een stukje kennis delen.
MIJNVerzekeringskantoor werkt graag samen met Nedasco. “Echt samenwerken, dat je dezelfde passie voelt voor het vak én de klant.”


Deze keuzes maken wij om efficiënter te werken
Geerts Assurantiën hoeft niet meer bij alle verzekeraars zelf offertes aan te vragen. Zo werken zij efficiënter en besparen zij tijd in het offerteproces.


Wij besparen per offerte ruim twee tot vier uur
Mede-directeur Hans van Eijk vertelt hoe Roos & van Eijk Assurantiën – Hypotheken minder tijd besteed aan het opvragen van offertes en meer tijd aan het adviseren van klanten.


Van een 70-urige naar een 40-urige werkweek
Alexander Hazenberg heeft administratieve taken uitbesteed aan Ensupport en vertelt hoe dit zorgt voor rust en focus op het adviseren van klanten.


Marijs Verzekeringsadvies maakt een vliegende start met Nedasco
Marijs maakt stappen als ondernemer door zijn administratie uit te besteden. Zo richt hij zich volledig op het adviseren van zijn klanten.