Ontvangt jouw klant al digitale post van Nedasco?

26-03-2019

Veel klanten ontvangen hun polisbladen en facturen van Nedasco inmiddels digitaal, maar nog niet iedereen. Hier kunnen nog veel meer klanten bij. De komende periode ontvangt jouw klant hierover een flyer.

De flyer
Op de flyer verwijzen wij naar nedasco.nl/digitaal. Hier kan jouw klant zijn gegevens invullen. Vervolgens zetten wij op de achtergrond de knop om, zodat hij voortaan zijn post per e-mail ontvangt.
Wij sturen de flyer mee met alle post die nog op papier wordt verstuurd. Hieronder een voorbeeld.

Waar gebruiken jullie de gegevens voor?
Het e-mailadres van jouw klant gebruiken we om hem polisbladen, facturen en belangrijke informatie over zijn verzekering te sturen. Wij gebruiken het e-mailadres niet voor commerciële doeleinden.

Welke post versturen jullie digitaal?

Per email versturen wij polisbladen, facturen en belangrijke informatie over de verzekering. Bepaalde informatie versturen wij nog wel per briefpost, als dat verplicht is vanuit de wet.

Kan ik dit ook voor mijn klant regelen?
Dat kan zeker. Vul de gegevens van je klant in op nedasco.nl/digitaal. Of regel het voor hem in Nedasco ServiceNet, voor instructies klik hier.

De voordelen van digitale post op een rij

  • Je klant is meteen op de hoogte van een nieuw bericht
  • Hij kan zijn digitale post inzien waar en wanneer hij wil
  • We besparen papier
  • Betaalt jouw klant niet met automatische incasso? Dan ontvangt hij een iDEAL-link bij zijn digitale factuur. Met iDEAL kan de klant de premie gemakkelijk en veilig betalen.
  • Je klant maakt kans op een tegoedbon t.w.v. €50,-. We geven er 50 weg!

Vragen?
Heb je nog vragen of opmerkingen over de flyer of digitale post? Neem dan contact op met de afdeling Finance op 033 – 46 70 920 of via emailwijzigen@nedasco.nl.