“Dankzij de klantteams van Nedasco is onderling contact persoonlijk en leren we elkaar beter kennen. Zo regelen we samen het beste voor de klant.”
Met Dennis Müller, directeur
Adviesunie Verzekeringen BV
KLANTVERHAAL
Dennis Müller werkt al meerdere jaren met veel plezier in het verzekeringsvak. Hij is meewerkend adviseur en directeur van Adviesunie Verzekeringen BV. Hij heeft veel kennis over de zakelijke, particuliere én inkomensmarkt. Wij waren benieuwd naar zijn ervaringen in de verzekeringswereld, met de Bedrijventool en klantteams van Nedasco. Jij ook? Je leest zijn verhaal hieronder.
Geïnterviewde
Dennis Müller, directeur van
Adviesunie Verzekeringen BV
Elke dag is anders
“Na mijn opleiding aan de MEAO ben ik iets compleet anders gaan doen. Via mijn familie kwam ik weer in aanraking met de verzekeringswereld. Op een gegeven moment, in 2000, werd ik wakker met de gedachte dat ik hier toch wat mee moest doen. Dit bleek een goede keuze: ik had mijn passie gevonden. Wat ik mooi vind aan het vak? De variatie. Elke klant, elk gesprek en elk onderwerp is anders. Advies geven aan je klant en voor elke situatie een passende oplossing bedenken is het allermooiste. Daarnaast kan de verzekeringswereld elke dag veranderen. Dit brengt steeds weer nieuwe, leuke uitdagingen met zich mee.”
De grootste familie van Nederland
“In 2010 werd ik gevraagd om bij Adviesunie te komen werken. Ik kwam toen als vijfde medewerker binnen. Inmiddels hebben we diverse portefeuilles overgenomen en werken we met een leuk team van 15 medewerkers. We zijn een heel platvloers bedrijf en doen veel met elkaar. Wij omschrijven onszelf ook wel als de grootste familie van Nederland. Ik noem dit het ‘TROS-gevoel’. En dat voelt ook echt zo! Vanuit één van de portefeuille overnames is de samenwerking met Nedasco ontstaan. We kregen toen contact met de toenmalige accountmanager, echt een topper. Dit voelde goed, dus daar zijn we mee doorgegaan. Het resultaat? Een heel goed samenwerkingsverband met Nedasco.”
“Met de klantteams en de Bedrijventool krijgen we goede ondersteuning van Nedasco. Uiteindelijk doen we het met elkaar.”
Aan tafel bij de klant en Nedasco
“Persoonlijk contact is erg belangrijk voor ons. We zitten graag bij de klant aan tafel, het liefst thuis. Zo leer je je klant het beste kennen. We merken ook dat de behoefte hieraan groot is. Zeker na een periode waarin sociaal contact beperkt werd. Dit persoonlijke contact vinden we zelf ook terug bij de klantteams van Nedasco. Doordat we vaste contacten hebben, wordt het contact persoonlijker en leer je elkaar beter kennen. Zo kunnen we samen het beste voor de klant regelen. Het onderlinge contact is nauw en we begrijpen elkaar goed. Is er een probleem? Dan doe je een belletje en wordt het direct geregeld. De manier waarop wij contact hebben met elkaar waardeer ik ook enorm.”
Snel met de Bedrijventool
“Naast klantteams biedt Nedasco nog een groot voordeel: de Bedrijventool. Gaat een klant akkoord met een offerte? Of moet er een polis gewijzigd worden? Dan moet dat snel afgehandeld worden. De Bedrijventool helpt hierbij. Het is een makkelijk systeem en heel gebruiksvriendelijk. Je vult je gegevens in en dan krijg je gelijk een overzicht van meerdere premies van diverse maatschappijen om uit te kiezen. Doe je bijvoorbeeld een aanvraag voor een bestelauto, gebouw of inventaris? Dan krijg je snel een mooie vergelijking. Dit is recent verbeterd en bevalt heel goed. Ook is de Bedrijventool nu nog sneller en eenvoudiger. Dit helpt ons bij het behalen van onze doelen en het onder controle houden van onze grootste uitdagingen. Namelijk: de klanttevredenheid hoog houden en tegelijkertijd blijven uitbreiden. We zijn continu op zoek naar nieuwe klanten en portefeuilleovernames. Met de klantteams en de Bedrijventool krijgen we hiervoor goede ondersteuning van Nedasco. Uiteindelijk doen we het met elkaar.”
Meer weten? Laat een berichtje achter bij Sjoukje:
Lees nog meer klantverhalen
“We hebben de MS Amlin garageverzekering gesloten via Nedasco. Waarom? Omdat we met Nedasco als volmachtbedrijf de beste ervaringen hebben.”
Lees meer »
“Ik heb veel contact met mijn klantteam. Ze voelen als een verlengde van mijn eigen team. Het zijn bijna collega’s.”
Lees meer »