“We hebben de MS Amlin garageverzekering gesloten via Nedasco. Waarom? Omdat we met Nedasco als volmachtbedrijf de beste ervaringen hebben.”

 

 

Met Martin van Dijken, eigenaar

Sportwagenpolis & deAutoPolis

 

 

KLANTVERHAAL   

Martin van Dijken, eigenaar van Sportwagenpolis en deAutoPolis, werkt al jaren met veel plezier in het verzekeringsvak. Wij spraken met hem over zijn bedrijf, de samenwerking met Nedasco en zijn ervaringen met garageverzekeringen. Benieuwd? Lees dan verder.

Geïnterviewde 

Martin van Dijken, eigenaar van
Sportwagenpolis & deAutoPolis

Van voetballer naar verzekeringsadviseur

“In 1995 op het voetbalveld startte mijn verzekeringscarrière. Mijn werkgever van toen deed namelijk een aanbod: als ik bij zijn voetbalclub kwam voetballen, zou hij voor mij een opleiding tot verzekeringsadviseur regelen. Sindsdien werk ik met veel plezier als verzekeringsadviseur! In 2003 werd ik zelfstandig en in 2009 besloot ik mijn rol als verzekeringsadviseur te combineren met mijn andere passie: exclusieve auto’s. Ik richtte daarom de Sportwagenpolis op voor het verzekeren van exclusieve en klassieke auto’s. Inmiddels is dit uitgegroeid tot een mooie portefeuille voor het hoogsegment, zoals inboedels, kunst, sieraden en huizen. Later richtte ik ook deAutoPolis op voor het midden- en laagsegment.”

“Ik ben nog steeds erg enthousiast over mijn werk. Geen dag is hetzelfde omdat we altijd maatwerk leveren. Bij zowel de Sportwagenpolis als deAutoPolis is dit erg belangrijk. We kijken per aanvraag welke verzekeraar het beste bij de klant past. Dit is mede mogelijk dankzij mijn fantastische team en de fijne samenwerking met Nedasco.”

Tip van Martin

“Persoonlijk contact met garages is heel belangrijk. Laat je gezicht zien en maak het contact met je klanten persoonlijk! Op deze manier groeit het vertrouwen van zowel nieuwe als bestaande klanten.”

Snelle (re)acties bij Nedasco​

“In mijn vorige bedrijf was ik partner. Toen deden we ook al zaken met Nedasco. Later heb ik ook voor mijn huidige bedrijf een aanstelling geregeld. Dit is altijd goed bevallen! Vooral omdat Nedasco goede, snelle ondersteuning biedt. Per dag krijgen wij zo’n 5 tot 10 nieuwe aanvragen voor autoverzekeringen. Alle administratie en offerteaanvragen verwerken wij binnen een dag. Het is namelijk belangrijk dat alles vlug opgepakt wordt; polisafgiften en schades moeten snel. De snelle administratieve ondersteuning en acties van mijn persoonlijke klantteam van Nedasco ondersteunen ons hierin.”

“Per dag krijgen wij zo’n 5 tot 10 nieuwe aanvragen voor autoverzekeringen. Alle administratie en offerteaanvragen verwerken wij binnen een dag. Dit lukt mede dankzij de snelle ondersteuning en acties van mijn persoonlijke klantteam van Nedasco!”

Martin van Dijken

Eigenaar Sportwagenpolis & deAutoPolis

Een nieuwe samenwerking met Nedasco: garageverzekeringen​

“Vanuit mijn netwerk werd ik vaak benaderd met de vraag: ‘doe je ook garageverzekeringen?’. Toen er zo’n halfjaar geleden meer ruimte kwam, ben ik hier vol voor gegaan. We benaderen sindsdien garages om hun lopende verzekering te vergelijken met de producten van MS Amlin. Zij leveren puur maatwerk: per aanvraag kijken ze naar de voorwaarden, zoals de ligging van het pand en het soort auto’s. We hebben de MS Amlin garageverzekering gesloten via Nedasco. Waarom? Omdat we met Nedasco als volmachtbedrijf de beste ervaringen hebben. Voor de garageverzekeringen zijn we dus opnieuw een samenwerking aangegaan met Nedasco!”

Schade in de praktijk​

“Bij verzekeringen horen natuurlijk ook schades. Zo ook bij garageverzekeringen. Een schadevoorbeeld uit het nieuws is een Mercedes-dealer die tientallen auto’s buiten had staan. ’s Nachts zijn alle velgen gestolen, wat tot tienduizenden euro’s schade heeft geleid. Andere risico’s zijn bijvoorbeeld hagelschade, slecht onderhoud of reparaties en bedrijfsongevallen. Ook hoor je af en toe dat mensen een proefrit maken en schade rijden of niet terugkomen. Dit soort schades kunnen voorkomen worden door goede preventiemaatregelen, zoals een hagelnet plaatsen.”

Meer weten? Laat een berichtje achter bij Tanja:


Lees nog meer klantverhalen

“Ik heb veel contact met mijn klantteam. Ze voelen als een verlengde van mijn eigen team. Het zijn bijna collega’s.”
Lees meer »

“Snel schakelen is mijn kracht. De
Inkomentool van Nedasco helpt me hierbij door snel offertes te maken.”
Lees meer »