Wijzigingen doorgeven via NSN of via e-mail?

22-05-2020

Jouw klant is verhuisd of jouw klant heeft een nieuw kantoorpand, dit betekent dat het adres is gewijzigd. Of jouw klant wil zijn betalingstermijnen aanpassen. Gegevens die van belang zijn voor het opsturen van facturen of polisbladen. Welke wijzigingen geef je door via NSN en welke via e-mail zodat jouw klant geen belangrijke informatie misloopt?

Wijzigingen voor particuliere verzekeringen via NSN

Voor het doorgeven van wijzigingen verwijzen we naar het Nedasco ServiceNet (NSN). Denk bijvoorbeeld aan het doorgeven van een adreswijziging. Voor particuliere verzekeringen geldt dat deze wijziging gemakkelijk is door te voeren via Mijn Portefeuille. Om je een voorbeeld te geven, bekijk hier onze instructievideo op YouTube over hoe je een adreswijziging doorgeeft binnen NSN.

Wijzigingen voor zakelijke verzekeringen via e-mail

Helaas is het op dit moment (nog) niet mogelijk om bepaalde wijzigingen door te geven voor zakelijke verzekeringen. Het gaat om de volgende wijzigingen:

  • Een adreswijziging;
  • Het wijzigen van het bankrekeningnummer;
  • Aanpassen van betalingstermijnen;
  • Incassowijze.

Wil je één van bovenstaande gegevens wijzigen voor een zakelijke verzekering? Stuur een e-mail naar acc.bedrijven@nedasco.nl. Vermeld in je e-mail het relatienummer van je klant en de gegevens die gewijzigd moeten worden.

Let op! Het wijzigen van een zakelijke verzekering betreft een handmatige actie van een Nedasco medewerker. Dit heeft een langere doorlooptijd.

Meer informatie

Afdeling Bedrijven Mutaties
T 033 46 70 820
E acc.bedrijven@nedasco.nl