Vernieuwd! Mijn Postvak op NSN

29-07-2020

Mijn Postvak is weer beschikbaar op het Nedasco ServiceNet (NSN). Sinds september 2019 werken wij met TIME, een tijdelijke postbusdienst van onze partner Solera. Dit was ter vervanging van Mijn Postvak. In dit bericht informeren wij jou wat er gebeurt met jouw tijdelijke TIME-postbus, hoe je toegang krijgt tot het vernieuwde Mijn Postvak op NSN en wat er precies is vernieuwd.

Wat gebeurt er met jouw TIME-postbus?

De tijdelijke postbus TIME wordt 31 augustus stopgezet. Maak jij altijd gebruik van de e-maillink van Nedasco om je documenten te downloaden of Aplaza? Daar verandert niets aan.

Hoe krijg je toegang tot het vernieuwde Mijn Postvak?

Mijn Postvak vind je op het dashboard van NSN onder Mijn Administratie. Is Mijn Postvak niet zichtbaar op jouw dashboard? Vraag dan aan jouw gebruikersbeheerder of hij jou toegang kan geven.

Weet je niet wie jouw gebruikersbeheerder is? Volg dan onderstaande stappen:

Wat is er vernieuwd aan Mijn Postvak?

Om Mijn Postvak gebruiksvriendelijker te maken hebben we een aantal functionaliteiten toegevoegd:

  • selecteer welk type document je wilt zien;
  • zoek op documentsoort;
  • selecteer op datum;
  • bekijk welke documenten al gedownload zijn.

Nieuwsgierig naar hoe dit er in het nieuwe Mijn Postvak uitziet? Klik op onderstaande afbeelding om deze te vergroten.

Ga naar www.nsn.nl en bekijk het vernieuwde Mijn Postvak zelf!