Veel adviseurs aan de slag met digitale post

29-08-2018

Uw klant kan zijn facturen en polisbladen voortaan via e-mail ontvangen, daar hebben wij u eerder over geïnformeerd. Naast dat het goed is voor het milieu, zijn veel klanten erg enthousiast over deze mogelijkheid. Onze ervaring leert dat ruim 75% van de verzekerden die zijn benaderd digitaal hun post wensen te ontvangen.

Zo gaan uw klanten ook digitaal

Misschien bent u al door ons opgebeld of u uw klanten de mogelijkheid wilt bieden om hun post digitaal te ontvangen. Wij vragen u om e-mailadressen toe te voegen aan een beveiligd bestand dat wij naar u versturen. Wanneer u het bestand naar ons terugstuurt, ontvangen de klanten met een e-mailadres hun post voortaan digitaal. Willen uw klanten ook digitaal en bent u nog niet door ons benaderd? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 033 – 46 70 920.

Werken zonder bestand

Bent u niet in de gelegenheid om uw klanten te benaderen en hun e-mailadressen te verzamelen? Laat het ons gerust weten. U kunt er ook voor kiezen om uw agentschap geschikt te maken voor digitale post zonder gebruik te maken van het bestand. Dat betekent dat wij pas digitale post versturen als uw klant aan u of aan ons doorgeeft dat hij dat graag wil.

Wijzigingen doorgeven

Wijzigingen kunt u doorgeven via emailwijzigen@nedasco.nl. Dit e-mailadres staat ook vermeld in de bevestiging die wij naar uw klant versturen. Zo kan hij wijzigingen ook rechtstreeks aan ons doorgeven. Natuurlijk kan uw klant zich ook afmelden als hij toch liever papieren post ontvangt.

Heeft u nog vragen over dit onderwerp? Belt u dan gerust met een van onze medewerkers op telefoonnummer 033 – 46 70 920.