Provinciale post van Nedasco gaat volledig digitaal

20-04-2020

Originele documenten vanuit verzekeringsmaatschappijen ontving je tot een paar weken geleden per post. Vanaf nu gaan wij alle provinciale poststukken (dus ook originele polissen) digitaliseren. Wij versturen de digitale poststukken per e-mail of stellen deze beschikbaar via Solera (Aplaza). Per mail of via Aplaza ontvang je een bericht net zoals je dat gewend bent. Je kunt de digitale documenten vervolgens beschikbaar stellen aan je klanten.

Wat verandert er?

Provinciale poststukken die je eerder per post van ons ontving, ontvang je nu digitaal (per mail of via Aplaza). Het is aan jou om betreffende documenten onder de aandacht te brengen bij jouw klant.

Toch liever op papier?

Wanneer je een specifiek verzekeringsdocument toch graag op papier wil ontvangen, dan verzoeken wij je dit binnen 5 werkdagen te melden aan ons. Dit kun je doen door te mailen naar nietvolmachtadministratie@nedasco.nl onder vermelding van het specifieke document en polisnummer. Wij sturen het document dan per post naar je toe.

Meer informatie

Afdeling Niet-volmacht
T 033 – 46 70 940
E nietvolmachtadministratie@nedasco.nl