Nieuwe service: nabellen van debiteuren

26-09-2017

Met uw toestemming is het  mogelijk dat wij telefonisch contact opnemen met uw klant als de betaaltermijn van een openstaande factuur is verlopen. Deze service is gericht op klantbehoud: we gaan het gesprek aan om samen met uw klant een oplossing te zoeken.

Persoonlijk contact

Om allerlei redenen kan een factuur onbetaald blijven. De klant kan het bijvoorbeeld vergeten zijn, betaalproblemen hebben of verhuisd zijn zonder u daarvan op de hoogte te stellen. Persoonlijk contact is in dit soort situaties vaak het meest effectief.

Wanneer en hoe benaderen wij uw klant?

Wij bellen uw klant uitsluitend met uw toestemming en we nemen contact met u op voordat wij het gesprek met hem aangaan. Uw klant wordt door ons gebeld op het moment dat de betaaltermijn van de ingebrekestelling verlopen is. De factuur staat dan minimaal 51 dagen open. We benaderen uw klant expliciet om een oplossing te vinden en zo te voorkomen dat hij te maken krijgt met een incassobureau. Hij komt dan niet onnodig in de financiële problemen.

Toestemming

Wilt u nu alvast toestemming geven? Geef het door aan afdeling Finance via incasso@nedasco.nl.