Nieuwe dienst: VIP Verhaalservice

28 augustus 2019

In samenwerking met Openclaims hebben we een nieuwe dienst opgetuigd: VIP Verhaalservice. Jouw klanten, met uitsluitend een WA dekking, worden met deze service sneller op de hoogte gesteld of hun autoschade verhaalbaar is op de tegenpartij.

Openclaims laat binnen één werkdag weten of de ontstane schade verhaalbaar is.

Voordelen VIP Verhaalservice:

– Gratis vervangend vervoer
– Binnen 24 uur duidelijkheid over de verhaalbaarheid van de schade
– Haal- en brengservice
– De auto gerepareerd en gewassen retour

Wat gebeurt er als de schade verhaalbaar is?

Als de schade verhaalbaar is, krijgt jouw klant de keuze om de auto te laten repareren bij één van de aangesloten VIP Verhaalservice herstellers. Jouw klant hoeft bij deze aangesloten partijen geen kosten voor te schieten.

Het behoort ook tot de mogelijkheden om het schadebedrag uit te laten betalen.

Wat moet ik doen als adviseur?

Ga naar Nedasco ServiceNet > Mijn administratie > Schade melden > Motorrijtuig.
Hier vind je alle informatie m.b.t. het verhalen van de schade.

Of meld de schade direct via deze link.

Met de link op ServiceNet meldt jouw klant (of jij) de autoschade online. Daarna gaat VIP Verhaalservice aan de slag. Jouw klant wordt per e-mail op de hoogte gehouden van de status van zijn schademelding.

Heeft jouw klant een vraag?

Verbind hem of haar door met Openclaims: 020 – 2613719 of stuur een terugbelverzoek naar service@mijnschade.com.

Meer weten over VIP Verhaalservice?

Klik dan hier.