Nedasco biedt documenten aan via Aplaza

25-01-2018

Verschillende adviseurs ontvingen de afgelopen maanden de eerste documenten via Aplaza. Bij deze adviseurs worden onder andere kopie polissen, boekingsnota’s en groene kaarten doorgezet naar hun klantensysteem en automatisch geplaatst in het dossier van de klant.

Om welke documenten gaat het?

Het gaat om dezelfde documenten die u ook in ‘Mijn postvak’ ontvangt, te weten:

  1. Polis- en pakketbladen
  2. Royementaanhangsels
  3. Brieven
  4. Facturen
  5. Boekingsnota’s

Welke systemen zijn geschikt?

U kunt met Aplaza werken – en ADN-berichten van Nedasco via Aplaza ontvangen – als u een van de volgende softwarepakketten gebruikt:

  • ANVA
  • Assistent
  • Assu (A.i. Automatisering)
  • AssuPortal (EDVgroep)
  • DIAS (Unit4)
  • Elements (Faster Forward)
  • Online Pro (Online Groep)

Kosten

Het gebruik van Aplaza brengt kosten met zich mee. Nedasco neemt graag de kosten voor het versturen van digitale documenten voor rekening (niet: de kosten voor het gebruik van Aplaza), als er (daardoor) sprake is van een profijtelijke samenwerking.

Bent u aangesloten bij Nedasco en wilt u ook documenten via Aplaza ontvangen?

Werkt u al met Aplaza maar ontvangt u nog geen prolongatie- en mutatieberichten en/of documenten van Nedasco? Mail dan naar tpa@nedasco.nl voor het aanzetten van berichten en of documenten en vermeld daarbij uw EMS-postbusnummer. Werkt u nog niet met Aplaza en wilt u dit wel? Neem dan eerst contact op met Aplaza. Ga naar www.aplaza.nl of stuur direct een mail naar info@aplaza.nl.