Mogen wij je wat vragen?

23 november 2020

Als Nedasco willen wij graag onze dienstverlening meten en waar nodig verbeteren. In december starten wij met een telefonische enquête welke, met jouw toestemming, start na jouw telefoongesprek met één van onze medewerkers.

Een korte enquête

Door een paar korte vragen te beantwoorden, kunnen wij onze dienstverlening meten en verbeteren waar nodig. Zodat we niet alleen jou, maar ook andere klanten beter kunnen helpen in de toekomst. Wanneer je met Nedasco belt krijg je voorafgaand aan het telefoongesprek met één van onze medewerkers de vraag of je mee wilt werken aan onze telefonische enquête. Je keuze bevestig je met een 1 (ja) of een 2 (nee). Na het telefoongesprek met onze medewerker word je automatisch doorgeschakeld naar de enquête. De enquête bestaat uit 3 korte vragen om jouw telefoongesprek te beoordelen, welke je beantwoordt door het geven van een waardering van 1 tot en met 5.

Krijg ik bij alle telefoongesprekken de vraag om te beoordelen?

Je krijgt niet bij elk telefoongesprek de vraag of je mee wilt werken aan de enquête. Dit is afhankelijk van voor welke afdeling wij de enquête op dat moment hebben ingesteld. Mocht je bijvoorbeeld in één week meerdere keren met dezelfde afdeling bellen waarvoor wij de enquête afnemen, krijg je voorafgaand aan het telefoongesprek de vraag om mee te doen. Bel je met een andere afdeling in dezelfde week, dan krijg je de vraag niet.

Wij waarderen het enorm wanneer je een beoordeling achterlaat. Want met jouw input zorgen wij dat we nu en in de toekomst goede service bieden!