Mijlpaal Nedasco: 10.000ste aanvraag automatisch verwerkt via nieuwe particuliere vergelijk- en aanvraagplatform

Enkele maanden na de introductie van het nieuwe particuliere vergelijk- en aanvraagplatform heeft Nedasco een mijlpaal bereikt. Vorige week heeft de serviceprovider de 10.000ste aanvraag ontvangen die automatisch is verwerkt via het vernieuwde ServiceNet.

Deze aanvraag was van Feenstra Adviesgroep uit Leeuwarden. Tim Schoonbergen, algemeen directeur van Nedasco heeft Feenstra Adviesgroep persoonlijk verrast met een taart.

Trots

“Fantastisch dat al 10.000ste aanvraag automatisch is verwerkt”, zegt Schoonbergen trots. “Dit is voor ons een bevestiging dat we als serviceprovider op de goede weg zijn.” Gooitzen Feenstra, algemeen directeur van Feenstra Adviesgroep, bevestigt dit: “Het nieuwe ServiceNet is gebruiksvriendelijk, overzichtelijk en biedt efficiencyvoordelen. Zo kunnen we snel en eenvoudig een ruim verzekeringsaanbod vergelijken. In het geval er een beter alternatief is, kunnen we de polis met een druk op de knop oversluiten. Hierdoor bieden we de klant altijd de meest gunstige verzekering.”

Nieuw particulier vergelijk- en aanvraagplatform

Binnen het particuliere vergelijk- en aanvraagplatform kan de adviseur meer dan 120 particuliere producten en ruim 20 productsoorten online offreren en aanvragen. Aanvragen en wijzigingen gebeuren grotendeels automatisch. Dit zorgt voor een snelle en foutloze verwerking. De serviceprovider streeft ernaar om het productaanbod verder uit te breiden.