Maak van je klant een totaalklant

26 oktober 2020

Hoe scherp is jouw klant als het gaat om zijn verzekeringen? Word jij actief geïnformeerd door je klant over verzekeringen die hij ergens anders heeft lopen? En weet jij tegen welke verzekeringsproblemen hij aan loopt? In de praktijk blijkt vaak van niet. Nedasco denkt graag met je mee over hoe we (samen) kunnen toewerken naar totaalklanten. Ga in gesprek met onze accountmanagers en raak geïnspireerd, zodat jij van jouw klant een totaalklant kunt maken.

De voordelen van een totaalklant

Een totaalklant is niet alleen voor jou als adviseur gunstig, maar jouw klant is ook beter af als totaalklant. Maak het verschil voor je klanten door verzekeringen van verschillende verzekeraars in één pakket op te nemen. Neem dit mee tijdens de inventarisatiegesprekken met je klant. Je onderbouwt daarmee het advies om het totale verzekeringspakket bij jou onder te brengen.

De voordelen van een totaalklant voor jou als adviseur:
– verhoog de omzet per relatie;
– houd de concurrentie buiten de deur;
– meet je klantloyaliteit;
– segmentatie is makkelijker;

Neem contact op

Onze accountmanagers delen met jou als samenwerkingspartner graag hun kennis en ervaringen vanuit de eigen praktijk. Wil je bijvoorbeeld een analyse maken van je bestaande portefeuille, sparren over meerpost-campagnes of ervaringscijfers bespreken? Stuur een e-mail naar sales@nedasco.nl en geef aan waar jij met één van onze accountmanagers over wilt sparren.