Laat al uw klanten digitaal hun post ontvangen

25-07-2018

Steeds meer consumenten geven de voorkeur aan e-mail. Sterker nog: uit onderzoek blijkt dat papieren post zelfs vervelend wordt gevonden. U heeft vast ook klanten die hun polisbladen en facturen liever digitaal ontvangen. Daarom zijn wij blij om te kunnen melden dat wij deze mogelijkheid nu bieden.

Voordelen van digitale post

Wat maakt digitale communicatie zo populair? Gemak. Uw klant kan zijn digitale post inzien waar en wanneer hij wil. Het is ook gemakkelijker om op digitale post te reageren en de reactie wordt sneller verwerkt. Wij voorzien onze facturen van een iDEAL-link waarmee de klant met één druk op de knop veilig en snel kan betalen. iDEAL is de meest gebruikte online betaalmethode in Nederland. Verder levert digitale post papierbesparing op, een belangrijk argument voor de milieubewuste klant.

Wat gebeurt er als uw klant digitaal gaat?

Wij versturen een e-mail en een papieren brief naar de klant om te bevestigen dat hij zijn correspondentie van Nedasco voortaan digitaal ontvangt. Als uw klant toch liever papieren post ontvangt, of een ander e-mailadres wil gebruiken, dan kan hij dat aan u of aan ons doorgeven.

Digitaliseren lukt niet zonder uw hulp

Om uw klant per e-mail te kunnen bereiken, hebben wij zijn e-mailadres nodig. Wij hebben uw hulp nodig om de e-mailadressen te verzamelen van uw klanten die hun post voortaan liever digitaal ontvangen. Misschien bent u hierover al door ons benaderd, anders kunt u binnenkort een telefoontje verwachten. U kunt heel eenvoudig de e-mailadressen van uw klanten aan ons doorgeven. Wij sturen u een beveiligd bestand met daarin een overzicht van uw klanten en de e-mailadressen die bij ons al bekend zijn. In dit bestand kunt u e-mailadressen toevoegen, aanpassen en verwijderen. Wanneer u het naar ons terugstuurt, ontvangen de klanten met een e-mailadres hun post voortaan digitaal.

Niet iedereen is digitaal

Wij vinden het belangrijk om de belangen van mensen die moeite hebben met digitalisering niet uit het oog te verliezen. Uw klant is daarom niet verplicht om onze correspondentie digitaal te ontvangen. De mogelijkheid om papieren post te ontvangen blijft bestaan.

Heeft u nog vragen over dit onderwerp? Of wilt u dat uw klanten al eerder hun post digitaal ontvangen? Belt u dan gerust met een van onze medewerkers op telefoonnummer 033 – 46 70 920.