Hoe geef ik een zakelijke relatie wijziging door?

22 april 2021

Misschien heb je het al gemerkt; wanneer je voor een zakelijke relatie een wijziging wilt doorgeven in Mijn Portefeuille, krijg je een foutmelding*. Dit is natuurlijk erg vervelend en kan voor verwarring zorgen. Om ervoor te zorgen dat hier in de toekomst geen misverstand meer over ontstaat, willen wij jou via dit bericht op de hoogte brengen van de juiste werkwijze.

*Let op: zakelijke wijzigingen op polis niveau kunnen wel via de tool doorgegeven worden.

Waarom krijg ik een foutmelding?
Dit heeft te maken met Mijn Portefeuille. De tool die hier achter zit, is van oorsprong gebouwd voor mutaties op particuliere producten.

Hoe geef ik een wijziging door?
De volgende wijzigingen dienen gemaild te worden naar acc.bedrijven@nedasco.nl:

  • Adreswijziging
  • Wijziging IBAN nummer
  • Wijziging incasso

Meer informatie
Heb je hulp nodig bij het doorgeven of wil je meer informatie?
Neem contact op met het Serviceteam Zakelijk via acc.bedrijven@nedasco.nl of 033 – 46 70 820