€ 20,- per klant extra verdienen?

Hoe fijn is het voor uw klant als u nagaat of hij niet te veel betaalt en/of zijn verzekeringen passen bij zijn huidige situatie? Zeker weten dat hij deze service waardeert en uw toegevoegde waarde ervaart! Maar ook voor u is zo’n onderhoudsgesprek gunstig. U kunt wel € 20,- extra per klant ontvangen.

Snel en gemakkelijk vergelijken

Bied uw klant aan om zijn verzekeringssituatie te checken. Per e-mail of telefonisch. Verzekeringen vergelijken op premie en voorwaarden doet u makkelijk en snel via Kies, Vergelijk & Sluit. Dit kost u slechts een paar minuten van uw tijd.

Ook u profiteert

De service die u biedt met deze verzekeringscheck, zorgt voor meer tevreden en loyale klanten. Maar u profiteert ook financieel. Want u ontvangt nu voor het royeren en opnieuw sluiten van een particuliere schadeverzekering: € 5,- per polis! Dit bedrag komt boven op de doorlopende provisie. Voorwaarde is wel dat het gaat om het royeren van een niet-actuele polis en het sluiten van een nieuwe, actuele polis. Lees de voorwaarden*.

We gaan ervan uit dat uw relatie gemiddeld 3-4 verzekeringen via uw kantoor heeft lopen. Dat betekent dat u al snel € 15 – € 20 extra per klant kunt verdienen. Ga dus aan de slag en profiteer!

Let op: deze actie is verlengd en geldt nu tot 30 juni 2018!

* Voorwaarden

Het is belangrijk dat u eerst een nieuwe verzekering aanvraagt en gelijktijdig de oude polis beëindigt. (Dit met het oog op mogelijke acceptatie-issues en in het geval het product – nog – niet beschikbaar is in Kies, Vergelijk & Sluit).

Spelregels

  • Deze compensatieregeling gaat in per 1 september 2017 en is verlengd tot 30 juni 2018.
  • Verrekening van de vergoeding vindt eens per 3 maanden plaats via de rekening-courant.
  • De vergoeding wordt gerekend voor elke polis waarbij u eerst een nieuwe polis via Kies, Vergelijk & Sluit afsluit ter vervanging van een oude polis die u gelijktijdig beëindigt. Met ‘oude’ polis bedoelen wij polissen die niet via ons nieuwe ServiceNet zijn aangevraagd of die door ons nog niet zijn aangepast, waardoor bij mutatie nog geen nieuwe premie zichtbaar wordt, oftewel niet-rekenend zijn.
  • De royementsdatum van de oude polis moet gelijk zijn aan de ingangsdatum van de nieuwe polis.

Lees meer op Nedasco ServiceNet

Hoe werkt dit?