Belangrijke verbeteringen Nedasco ServiceNet

22-02-2018

Er zijn een aantal belangrijke verbeteringen doorgevoerd op Nedasco ServiceNet. Benieuwd welke dit zijn?

Melding ‘Er staat een taak voor u klaar’ aangepast

U ontvangt een notificatiemail van elke nieuwe of gewijzigde taak. De e-mail werd echter onduidelijk gevonden. Zo kon u niet lezen of een taak was afgehandeld of dat er of dat er nog een bepaalde actie was vereist. Die onduidelijkheid is met de recente update verdwenen. In de e-mail staat nu duidelijk of een aanvraag/offerte/mutatie is geaccepteerd, afgewezen of dat wij nog een vraag hebben voor u. Ook leest u in de e-mail waar u de taak terugvindt.

Offertes losse polissen inclusief assurantiebelasting

Tot voor kort werd op offertes voor losse polissen alleen de netto premie getoond. In de nieuwe situatie ziet u ook de bruto premie. Dat is de premie inclusief assurantiebelasting, prolongatiekosten en – indien van toepassing – poliskosten. Bij offertes voor pakketpolissen was dit al zo. Door de extra informatie weet uw klant precies hoe de premie is opgebouwd en wat hij gaat betalen.

Controle kenteken- /tenaamstelling

Eerder voerden we een kenteken- /tenaamstellingcontrole uit als u een offerte maakte voor een autoverzekering. Maar als het motorrijtuig nog niet op naam van de verzekerde stond, viel de offerte uit. Dat gaf irritatie en extra werk. Daarom voeren we een kenteken-/tenaamstellingscontrole nu pas uit bij een aanvraag.

Daarnaast kunt u weer een tweede gezinsauto bij Generali berekenen, offreren en aanvragen.