Advies op afstand met Finly

7 april 2020

Met webcamadvies kun je een eenvoudig telefoongesprek de diepgang geven van een persoonlijk gesprek aan tafel. Met Finly haal je meer voordeel uit elk klantcontact en realiseer je meer klantcontactmomenten in dezelfde tijd. Het gemak van de applicatie voor de adviseur én zeker ook voor de klant zorgt ervoor dat het door iedere adviseur succesvol ingezet kan worden.

Waar adviseurs Finly voor gebruiken

  • Laagdrempelig contact leggen met prospects en klanten;
  • Gezamenlijk door websites browsen;
  • Gezamenlijk invullen van gegevens (bijvoorbeeld klantprofiel en aanvraagformulieren);
  • Complexe advisering;
  • Zorgplicht en relatiebeheer;
  • Realiseren van totaalklanten;
  • Direct producten afsluiten.

Het geven van advies op afstand via de webcam heeft verschillende voordelen. Met name het schermdelen maakt het voeren van een adviesgesprek op afstand gemakkelijker. Andere voordelen zijn:

  • Vertrouwen: door gebruik van de webcam wordt de eigen adviseur herkend;
  • Gemak: de klant hoeft niet naar kantoor, de adviseur hoeft niet naar de klant;
  • Efficiëntie: forse tijdsbesparing door ontbreken van reistijd;
  • Innovatief en duurzaam: jouw kantoor onderstreept het innovatieve karakter en draagt bij aan de verbetering van het milieu;
  • Omzet: de adviseur ziet zijn klanten vaker en ook ‘kleine’ klanten genieten een persoonlijke aanpak.

20% korting op een abonnement

Via Nedasco krijg je 20% korting op een Finly Professional (webcamadvies) abonnement. Klik op onderstaande button om dit aan te vragen.

Aanvragen