Klantverhaal

Hypotheken bespaart per offerte ruim twee tot vier uur

Hans van Eijk is sinds 2000 mededirecteur bij Roos & van Eijk Assurantiën – Hypotheken. Hans heeft ruim 30 jaar ervaring in verzekeringen.

Hans van Eijk

Mededirecteur bij Roos & van Eijk Assurantiën

We willen onze klanten ontzorgen

“Onze strategie is het opbouwen van een langdurige totaalrelatie met onze klanten door het bieden van een serviceconcept van a tot en met z. Wij willen onze klanten totaal ontzorgen. Dit doen we door de klant bij de hand te nemen en door een gedegen risico-inventarisatie te kijken welke producten hij/zij nodig heeft. Vervolgens geven wij een advies op maat.”

De vrijheid van offreren spreekt me erg aan

“Met Nedasco werken wij vooral samen op het gebied van inkomen. We merken dat onze klanten service en gemak steeds belangrijker vinden. Bijna belangrijker dan het product zelf. De Inkomendesk van Nedasco begrijpt dit. Zij bieden een totaalpakket waarmee ik als klant compleet ontzorgd wordt. Denk hierbij aan een totaal palet aan inkomensverzekeringen plus uitgebreide dienstverlening. Voor ons is de software en het aanbod van de Inkomendesk prettig om mee te werken. Vooral de vrijheid van offreren spreekt me erg aan. Ik kan kiezen van welke maatschappijen ik een premie krijg, maar ook of ik nog aanvullende WIA-producten wil adviseren /bijsluiten en welke arbodienst het beste bij de klant past.”

In één keer een premievergelijk van minimaal 3 verzekeraars

“Als kantoor hebben wij ook veel gemak van Nedasco. Bijvoorbeeld bij het maken van offertes. Voordat wij samenwerkten met Nedasco vroegen wij bij zo’n 4 à 5 individuele maatschappijen een offerte op. Dat kostte veel tijd, écht veel tijd. Nu maken wij gebruik van de handige Inkomentool van Nedasco. En hebben we in één keer een premievergelijk van minimaal 3 verzekeraars. Als we willen, kunnen we bij sommige producten zelfs in één keer een premie opvragen van 5 verzekeraars.”

Eerder was ik gemiddeld een half uur tot een uur bezig per offerte. Als ik dan voor één klant 5 offertes opvroeg, was ik al minimaal tweeënhalf uur kwijt en maximaal vijf uur. Nu ben ik voor diezelfde klant gemiddeld nog maar een half uur bezig.

Hans van Eijk
Mededirecteur van Roos & van Eijk Assurantiën – Hypotheken

Een besparing van twee tot vier uur kostbare tijd

“Eerder was ik gemiddeld een half uur tot een uur bezig per offerte (afhankelijk van de grootte van de onderneming en de kwaliteit van de aangeleverde stukken). Als ik dan voor één klant 5 offertes opvroeg, was ik al minimaal tweeënhalf uur kwijt en maximaal vijf uur. Nu ben ik voor diezelfde klant gemiddeld nog maar een half uur bezig. Dit bespaart me maar liefst twee tot vier uur aan tijd. Kostbare tijd die ik nu extra aan die klant kan besteden. Bijvoorbeeld door hem alle ins en outs van de producten te vertellen. Zo kan hij een goede keuze maken wat voor zijn situatie het best passende product is.”