Klantverhaal

De meerwaarde van een volledig verzorgde campagne voor Meerwaerde Financieel Adviseurs

Meerwaerde Financieel Adviseurs & Makelaars uit Bunschoten-Spakenburg heeft al vier keer een compleet verzorgde campagne afgenomen via Nedasco. Wij vroegen verzekeringsadviseur Chris Roos waarom het kantoor steeds weer kiest voor deze unieke aanpak en hoe zijn klanten op de campagne reageren.

Chris Roos

Verzekeringsadviseur

Waarom heb je gekozen voor een campagne via Nedasco?

“Wij wilden graag een grote groep klanten in een korte periode bereiken en merkten dat dit lastig was. Toen werden wij door Nedasco benaderd om mee te doen aan een compleet verzorgde campagne. Daarmee konden wij met een minimale inspanning een groot deel van ons klantbestand bereiken. Met bijkomend voordeel dat wij veel tijd besparen, omdat wij zelf niet na hoeven te denken over goede teksten, opmaak van e-mails of het ideale verzendmoment. Dit doet Nedasco allemaal voor ons in samenwerking met Care2Contact.”

Wij besparen veel tijd en de relatie met onze klant wordt sterker.

Chris Roos
Verzekeringsadviseur

Wat levert de campagne Meerwaerde op?

“In de eerste plaats ontvangen wij natuurlijk de reguliere verdiensten op de afgesloten verzekeringen. Daarnaast wordt de relatie met onze klant sterker door het persoonlijke contact. Hij bindt zich meer aan ons kantoor en zal minder snel bij ons weggaan omdat hij elders een lagere premie kan krijgen. En hij is bereid om meer bij ons kantoor onder te brengen.”