campagneselector

Genereer meer omzet met campagnes

Wij helpen jou graag met het opzetten van doeltreffende campagnes. Bijvoorbeeld een campagne voor het meten van klanttevredenheid, het verhogen van de polisdichtheid, of klantbehoud. Een campagne zorgt ervoor dat je als kantoor op meerdere momenten zichtbaar bent bij jouw klanten in korte tijd. Zo versterk je de relatie met je klanten én genereer je meer omzet. Het is heel eenvoudig, in een paar stappen zet je met de Campagneselector een campagne op maat in elkaar. Wij nemen daarna contact op om het met je te bespreken.

Vragen?

Lees de toelichting of neem contact op met jouw accountmanager:

campagneselector

Ja, ik wil een campagne op maat:

In 5 stappen een campagne op maat:

l

Stap 1: Particulier of Zakelijk?

Wil je campagne voeren gericht op zakelijke klanten of op particuliere klanten? Elke doelgroep vraagt een verschillende aanpak, dus je kunt hier één van de twee opties kiezen. Wil je zowel een campagne voeren op zakelijke klanten als op particuliere klanten? Dat kan! Geef dit dan aan het einde van het formulier als ‘Overige opmerking’ aan.

Stap 2: Kies een doelgroep

Elke doelgroep heeft zo zijn eigen voor en nadelen. Van jouw bestaande klanten heb je bijvoorbeeld vaak al veel gegevens. Een campagne op bestaande klanten levert vaak ook sneller resultaat op en is voor jouw medewerkers een makkelijkere start. Nieuwe klanten werven is altijd lastiger, tijdrovender en meer kostbaar, maar nog steeds interessant. 

f

Stap 3: Wat is het hoofddoel?

Jouw doel met een campagne is het bereiken van een bepaald effect. Maar welk effect wil je bereiken? Met andere woorden; wat zou het resultaat moeten zijn en wat wil je dus bereiken met de campagne?
Maak hier een keuze voor één van de door ons benoemde doelen. Wil je meerdere doelen combineren? Geef dat aan in het opmerkingenveld, dan houden wij daar uiteraard rekening mee!

w

Stap 4: Selecteer een onderwerp

Het onderwerp van de campagne is het overkoepelende thema. Met welke intentie wordt er campagne gevoerd. Daarbij kan er voor een bepaald product of thema worden gekozen wat van toepassing is op de gehele portefeuille. Ons advies is altijd een commercieel aspect toe te voegen, dus ook als je kiest voor klanttevredenheid denkt Care2Contact graag met je mee hoe jij een dergelijk traject ook commercieel interessant maakt.

Stap 5: Campagne op maat

Jouw aanvraag wordt verzonden en jouw accountmanager neemt jouw campagne met je door. Vervolgens ontvang je een campagne voorstel op maat van Care2Contact.