Bovemij Ondernemersportaal

Snel over overzichtelijk verzekeringszaken regelen:
op mijnOndernemersportaal kan het. Mijnondernemersportaal is het online portaal dat klanten van Bovemij succesvol helpt ondernemen. In dit online portaal vinden zij allerlei handige functionaliteiten om zelf gemakkelijk verzekeringszaken te regelen wanneer het hen uitkomt. Denk hierbij aan zaken als:

  • Kentekens aan- en afmelden;
  • Een groene kaart aanvragen of downloaden;
  • Een schade melden of de status van de schade inzien;
  • Polisblad(en) en nota(‘s) downloaden;
  • Het invullen van het voorrekenformulier;
  • Het bijhouden van het preventieniveau.

Regel het namens jouw klant Jouw klanten kunnen 24 uur per dag, 7 dagen per week terecht op mijnOndernemersportaal om alle verzekeringszaken te regelen. Als adviseur kan jij dit ook namens jouw klant doen. Hiervoor moet jouw klant (de beheerder binnen het bedrijf) jou toegang geven tot mijnOndernemersportaal, door jou als nieuwe gebruiker toe te voegen. Hoe dit precies werkt, lees je in deze handleiding:

Heeft de beheerder jou toegevoegd als gebruiker, dan ontvang je per e-mail een koppelverzoek. Meer hierover lees je in deze handleiding:

Problemen met inloggen? Om in te loggen op mijnOndernemersportaal, heb je een Mobi-ID account nodig.

  • Ben je je wachtwoord vergeten? Ga dan naar mijnOndernemersportaal en klik op ‘Wachtwoord vergeten’.
  • Heb je nog geen Mobi-ID account? Ga dan naar mijnOndernemersportaal en klik op ‘Nieuw account aanvragen’.
  • Heb je een andere vraag over het inloggen? Ga dan naar mijnOndernemersportaal en klik op ‘Hulp bij inloggen’. Hier vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen.