In één tool
VerzekeringsInzicht is dé nieuwe alles-in-één tool die functies van de huidige Inkomentool, het Inkomendashboard en XpertSuite combineert. Hierdoor heb je straks één platform waarmee je gemakkelijker, gebruiksvriendelijker en overzichtelijker werkt. Met meer inzicht en overzicht voor zowel jou als jouw klanten.
Vraag & antwoord
Vraag & antwoord
Per wanneer werken we met de nieuwe tool?
Vanaf 1 januari 2025 werken zowel adviseurs als werkgevers vanuit de nieuwe tool. Wij zorgen dat alle gegevens en lopende claims voor die tijd zijn overgezet.
Wat verandert voor mij als adviseur?
De vertrouwde service komt straks vanuit een nieuw jasje. Met de nieuwe tool optimaliseren en standaardiseren we enkele processen rondom claimafwikkeling en verzuim. Hierdoor werk je als adviseur efficiënter en worden claims voor jouw klanten sneller afgehandeld. Wel betekent dit dat bepaalde processen net iets anders werken dan je nu gewend bent, en we ons productaanbod op enkele punten optimaliseren. We begeleiden je stap voor stap in deze veranderingen.
Waarom VerzekeringsInzicht?
We stappen samen over naar VerzekeringsInzicht, omdat we naar jou en je klanten hebben geluisterd. We bieden nu één complete en gebruiksvriendelijke tool waarmee je inkomensverzekeringen gemakkelijker kunt vergelijken, offreren en aanvragen. En waarmee we samen jouw klant nóg beter ondersteunen rondom ziekteverzuim.
Hoe helpen jullie mij bij de overgang?
Wij zorgen dat de overgang voor jou en jouw klanten soepel en gemakkelijk verloopt. Zo worden jouw gegevens en lopende claims automatisch overgezet. Daarnaast ontvang je stap voor stap begeleiding. Binnenkort vind je meer antwoorden op veelgestelde vragen op deze website. En op een later moment krijg je toegang tot demovideo’s en webinars. Voor grotere wijzigingen nemen we direct contact met je op.
Wat zijn de voordelen voor mijn klanten?
Jouw klanten gaan werken met dezelfde tool. Daarmee regelen ze straks sneller en eenvoudiger hun ziek- en herstelmeldingen. Ze profiteren van slimme koppelingen en kunnen zelf rechten en rollen toewijzen, waardoor processen gestroomlijnder verlopen. Onze specialisten kunnen, wanneer nodig, op afstand meekijken in het systeem van de klant om hen nog beter te ondersteunen bij vragen. Daarnaast krijgen werkgevers straks meer inzicht in hun verzuimcijfers én kansen om verzuim te beheersen. Dit alles snel en overzichtelijk vanuit één omgeving.
In oktober lanceren we een informatiepagina specifiek gericht op werkgevers, waar zij alle details over de nieuwe tool kunnen vinden.
Bij wie kan ik nu al terecht met vragen?
Heb je vragen over de overgang naar VerzekeringsInzicht of specifieke vragen over jouw situatie? Neem gerust contact op met je Inkomen klantteam. De klantteams zijn bereikbaar via:
- Rayon 1: inkomen.offerte@nedasco.nl/ 033 – 23 02 041
- Rayon 2: inkomen.offerte@nedasco.nl/ 033 – 23 02 042
- Rayon 3: inkomen.offerte@nedasco.nl/ 033 – 23 02 043
*Zoek gemakkelijk je Rayon op via: Mijn klantteam – Nedasco
Blijf op de hoogte
We nemen je stap voor stap mee in de overgang naar de nieuwe tool. In de komende maanden:
- Ontvang je regelmatig updates via mail, NSN, klantbrieven, demovideo’s.
- Geven we een inkijkje in de nieuwe tool voor zowel adviseurs als werkgevers.
- En breiden we deze pagina uit met inzichten, tips en demo’s waarmee je straks alles uit de nieuwe tool haalt.
Samen halen we meer uit inkomensadvies!