Even voorstellen…Jerfaas van de Water

30-11-2017

In de rubriek ‘Even voorstellen’ stellen medewerkers van Nedasco zich graag aan u voor. Vorige maand kon u kennismaken met Arjan van Eijk, Teamleider Acceptatie (particulier en zakelijk). Deze keer is het de beurt aan Jerfaas van de Water, Unitleider Marketing en Communicatie.

Mijn naam is Jerfaas van de Water en voor sommigen ben ik inmiddels een ‘oude bekende’. Toen ik 18 jaar was, heb ik mijn stage MEAO bank- en verzekeringswezen bij Nedasco gedaan en ben toen blijven ‘hangen’. Inmiddels ben ik 37 jaar en heb ik verschillende functies gehad binnen het bedrijf. Zo ben ik acceptant geweest en was ik verantwoordelijk voor diverse backofficeafdelingen. Ik ben me blijven ontwikkelen met verdere scholing; ik heb diverse cursussen en trainingen gevolgd en heb HBO commerciële economie en marketing NIMA C afgerond. Inmiddels ben ik al een aantal jaar met veel plezier de verantwoordelijke voor de marketing van Nedasco.

Aangezien de branche, onze klanten en Nedasco volop in beweging zijn, is mijn werk altijd uitdagend. Naast de reguliere werkzaamheden zoals zorg dragen voor de nieuwsbrief, campagnes, beurzen, webinars en masterclasses, probeer ik vanuit mijn rol samen met mijn team steeds te kijken wat we als Nedasco voor de adviseur kunnen doen om samen succesvol te zijn en blijven. We helpen bijvoorbeeld adviseurs bij ondernemersvraagstukken, om adviestrajecten te optimaliseren, maar ook om de (zakelijke) eindklant proactief te bereiken. Hiervoor werken we nauw samen met onze salescollega’s. Co-creatie dus: samen met onze klanten en partners ideeën vormgeven. Ik geloof daar heilig in.

Zo zijn we recent gestart met het in kaart brengen van customer journeys ofwel de klantreizen. Hiervoor volg ik op dit moment de opleiding Customer experience & multichannel management. Ik heb geleerd hoe we onze processen, producten en dienstverlening zo kunnen inrichten dat er een optimale gezamenlijke en profijtelijke samenwerking ontstaat. Verbeteringen realiseren staat centraal en daarbij is ook de klantbeleving een zeer belangrijke factor. Door goed te luisteren en samen met onze klanten en diverse afdelingen binnen de organisatie, de diverse klantreizen in kaart te brengen, zullen we als Nedasco hierin stapsgewijs verbeteringen kunnen doorvoeren. Niet van de ene op de andere dag, maar toch zo dat u die stapjes snel zult opmerken!

Werken doe ik met veel plezier en energie, maar ook daarbuiten ben ik een druk man. Met mijn vriendin en twee kinderen, een zoontje van bijna 4, een dochter van 2 jaar en nog een kleintje op komst, hoef ik me ook thuis niet te vervelen. Verder sport ik graag; ik doe op zijn tijd aan zaalvoetbal en hardlopen. En ik kan erg genieten van lekker eten met een goed glas wijn en van goede concerten. Ook reis ik graag. Mijn voorkeur gaat uit naar duiken, skiën of een bestemming waar wat te zien/beleven valt. Hoewel dit met kleine kinderen toch wat lastiger te combineren is…

Wilt u meer over mij weten? Kijk op mijn LinkedIn-profiel. Heeft u nog een andere vraag? Bel dan gerust op telefoonnummer 033 – 46 70 848.