Contactgegevens werkgevers of consumenten

Bent u werkgever of consument?

Uw financieel adviseur is uw aanspreekpunt. Hij is bekend met uw persoonlijke situatie, waarop uw verzekeringen zijn afgestemd. Daarom kan Nedasco geen directe wijzigingen of vragen over uw verzekering in behandeling nemen. Uw adviseur kan al uw wijzigingen verwerken via ons ServiceNet.

Wilt u een polisblad of de polisvoorwaarden ontvangen?

Ook deze kunt u opvragen bij uw financieel adviseur.

Heeft u een compliment of een klacht?

Wij doen onze best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Bent u tevreden of ontevreden over onze dienstverlening? Dan horen wij dat graag! Geef hier uw compliment of klacht aan ons door.

Wat is het telefoonnummer voor noodhulp?

Heeft u pech onderweg of bent u in het buitenland? Of kunt u door een schade niet meer veilig wonen of werken? Neem dan contact op met het noodnummer dat vermeld staat op het polisblad van uw verzekering of uw verzekeringsbewijs (voorheen groene kaart). Dit nummer is 24/7 bereikbaar.

Bezoekadres

Displayweg 4

3821 BT Amersfoort

Postadres

Postbus 59

3800 AB Amersfoort

Telefoonnummer (algemeen)

033 – 46 70 800 (lokaal tarief)

033 – 46 70 860 Serviceteam Inkomen (lokaal tarief)

033 – 46 70 861 Serviceteam Claims Inkomen (lokaal tarief)

Commercieel team Inkomen (lokaal tarief)

  • Rayon 1:  033 – 23 02 041
  • Rayon 2: 033 – 23 02 042 
  • Rayon 3: 033 – 23 02 043

Weten in welk rayon uw financieel adviseur valt? Klik dan hier.

Openingstijden

Maandag tot en met vrijdag zijn wij geopend en bereikbaar van 08:30 tot 17:00 uur.

Onze reactietijden

Heeft u vragen? Neem dan eerst contact op met uw adviseur. Die is als beste op de hoogte van uw situatie en is uw eerste aanspreekpunt voor advies, aanvraag van een verzekering of melden van een schade. Uw adviseur kan de actuele reactietijden bekijken via ons ServiceNet.

Heeft u direct contact met ons? Dan kunt u van ons de volgende (eerste) reactietijd verwachten:

Vragen over bestaande of nieuwe verzekeringen 8 werkdagen
Aanvragen van nieuwe verzekeringen 8 werkdagen
Aanpassen of opzeggen van bestaande verzekeringen 8 werkdagen
Afgeven van verzekeringstechnische documenten 8 werkdagen
Behandeling van uw schade of uitkering 8 werkdagen
Betaling van uw uitkering 3 werkdagen
Behandeling van uw klacht 10 werkdagen

Betalingsgegevens

IBAN: NL98 ABNA 0513 8044 98
BIC: ABNANL2A