Systeembeheer – werkplekbeheer 40 uur

Wil je deel uitmaken van een team gedreven en innovatieve mensen met een passie voor nieuwe technologie? Lees dan verder!

Momenteel zoeken we een breed ICT georiënteerde collega met een focus op modern werkplekbeheer (M365/Intune). Nedasco is een serviceprovider in de verzekeringsmarkt bestaande uit +/- 400 collega`s verdeelt over 3 kantoren in Amersfoort en Geleen. Energie, betrokkenheid en collegialiteit kenmerken onze bedrijfscultuur, samenwerken aan het bouwen en onderhouden van technische oplossingen die onze klanten helpen hun doelen te bereiken.

Ons ICT team is gevestigd in ons zojuist nieuw ingerichte kantoor in Amersfoort. Samen met je collega`s ben je verantwoordelijk voor onze cloud managed workspace en de 2e lijns ondersteuning van onze medewerkers. Naast de doorontwikkeling en beveiliging van de digitale werkplek, signaleer je technische kansen, methodes en trends welke je kunt gaan toepassen om Nedasco verder te helpen en zo jouw stempel te drukken op onze moderne IT omgeving.

Bij Nedasco mag je werken met de nieuwste technieken en methodes op het gebied van werkplekbeheer. Onze volledig SASE gebaseerde cloud netwerkinfrastructuur biedt onze medewerkers maximale flexibiliteit en veiligheid. Naast jouw taken rondom Identity & Access management, applicatie deployment, security monitoring en patch management, zijn er ook regelmatig leuke projecten uit te voeren. Hierbij komen jouw powershell skills goed van pas! Bij de invulling van je 1e /2e lijns support taken binnen onze servicedesk wordtt je gevoed door onze Servicedesk engineer en 2 stagiairs.

In ons team vind je een schat aan ervaring en passie voor het vak. Er is veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling d.m.v. het volgen van cursussen en het bezoeken van congressen. Doordat Nedasco een aantal verschillende bedrijven rondom de verzekeringswereld omvat, betreft het een dynamische rol. Elk bedrijfsonderdeel kent weer andere marktpartijen, softwareproducten en specifieke wensen.

We staan momenteel aan de basis van enkele Azure cloud deployments en ons modern managed werkplekconcept op basis van ZTNA biedt ook nog voldoende kansen voor verdere ontwikkeling. Naast jouw primaire verantwoordelijkheden rondom de digitale werkplek, zul je ook een rol spelen in de ondersteuning van de andere systeembeheerders, denk aan taken rondom VMware, Backup, VoiP, Networking en de hardware infrastructuur in ons datacenter.

Een van de mooie aspecten van deze functie is dat je klanten je collega`s zijn, resulterend in een prettige en informele werksfeer.

Profiel
Je bent klantvriendelijk, servicegericht, gemotiveerd, accuraat en streeft naar kwaliteit. Je bent goed in het doorgronden van gebruikersproblemen en kunt deze meestal zelfstandig oplossen. Verder ben je communicatief sterk en weet je de juiste prioriteiten te stellen. Je hebt een proactieve instelling en houdt ervan om actief bezig te zijn zonder 9 tot 5 mentaliteit. Je vind het leuk om met anderen samen te werken, bent leergierig en op zoek naar een uitdaging voor de lange termijn (ook wij willen graag in je investeren).

Functie-eisen
• Minimaal MBO niveau 4;
• Je hebt gedegen kennis van Windows besturingssystemen, M365, Intune en powershell
• Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift en bent in staat om ideeën onderbouwd en overtuigend over te brengen;
• Je bent leergierig en op de hoogte van ontwikkelingen in je vakgebied.
• Kennis op basis van certificeringen is natuurlijk mooi, maar we hechten meer waarde aan kunde.

Bij ons werk je met moderne technologie en daarbij zijn jouw kennis en ervaring natuurlijk heel belangrijk, maar nóg belangrijker is de match met ons team en het bedrijf. Ben je benieuwd naar onze IT omgeving en spreken onze kernwaarden “Samen | Kennis delen | Met passie | Voor de klant” je aan? Dan komen we graag met je in contact!

Wat bieden wij?
• Een uitdagende, veelzijdige en dynamische baan in een team van enthousiaste en gedreven collega’s;
• De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen, talenten te ontdekken en nieuwe vaardigheden te leren d.m.v. onze studiekostenregeling en de online leeromgeving van GoodHabitz;
• Een laptop in bruikleen, een mobiele telefoon (of sim-only met toestel vergoeding)
• €750,- per 5 jaar voor het inrichten van je thuiswerkplek en thuiswerkvergoeding van €2,- per dag voor wanneer je thuiswerkt.
• Een goede balans tussen thuiswerken en kantoordagen (hybride);
• Goede arbeidsvoorwaarden, waaronder 27 vakantiedagen, een 13e maand, korting op verzekeringsproducten en een goede pensioenregeling;
• Een actieve personeelsvereniging die regelmatig leuke activiteiten organiseert;

Wie zijn wij?
Wij zijn Nedasco, 100% dochter van Aegon. Wij geven financieel adviseurs op eenvoudige wijze toegang tot de verzekeringsmarkt en willen samen met adviseurs ondernemen. Onze dienstverlening is erop gericht om de bedrijfsvoering van onze klant efficiënter en winstgevender te maken. Dit begint bij onze medewerkers. Wij zorgen goed voor jou en jij zorgt goed voor onze klanten. Samen met jou willen we het verschil maken en onze doelstellingen bereiken.

Geïnteresseerd?
Neem dan contact met ons op! Verstuur je CV en motivatie naar Gerla Huiting (Corporate Recruiter) via g.huiting@nedasco.nl. Heb je eerst nog vragen? Neem dan gerust contact op met Arris Kramer (Teamleider IT Beheer & Ondersteuning) via telefoonnummer 033 – 46 70 977.