Ondersteuning Kies, Vergelijk & Sluit

Op deze pagina vind je alle veelgestelde vragen over Kies, Vergelijk & Sluit! Wil je meer tips en tricks? Je kunt je ook aanmelden voor een online demonstratie via dit formulier.

Voor jou op een rij gezet

Alle veelgestelde vragen over Kies, Vergelijk & Sluit

Veelgestelde vragen

Hoe muteer ik een bestaande particuliere verzekering?

In NSN ga je naar Mijn Portefeuille. Daar zoek je de relatie op en voer je de mutatie door via het pakket of via de polis.

Bekijk ook hier de instructievideo.

Hoe wijzig ik het object bij een particuliere autoverzekering?

In Mijn Portefeuille. Daar kun je de relatie en bijbehorende autopolis openen en muteren.

In deze instructievideo volg je het stap-voor-stap.

Hoe royeer ik een polis van een particuliere verzekering?

In Mijn Portefeuille. Daar zoek je de relatie op en kies je de polis die je wilt royeren. Rechtsboven kies je voor de knop ‘Royeren’.

In deze instructievideo volg je het stap-voor-stap.

Hoe wijzig ik een adres voor een particuliere verzekering?

Ga naar de applicatie Mijn Portefeuille. Daar zoek je de relatie op en wijzig je het adres.

In deze instructievideo volg je het stap-voor-stap.

Is het mogelijk om bestaande particuliere polissen samen te voegen?

Dit is helaas niet mogelijk. Het is wel mogelijk een polis te royeren en nieuw te sluiten in het gewenste Optimaal Pakket.

In deze instructie video leggen we je beide manieren uit:

Waarom zie ik geen serviceabonnement in Kies, Vergelijk & Sluit?

Dit zie je alleen als je akkoord bent gegaan met het addendum via dit formulier.
Zodra je daar akkoord op hebt gegeven, krijg je de optie serviceabonnement te zien in de applicatie Kies, Vergelijk & Sluit.

Meer informatie over het serviceabonnement en het aanvragen vind je hier.