DFO onderzoek: Nedasco behaalt 2x brons

02-11-2022

Trots en blij met twee keer brons! Als enige breed georiënteerde serviceprovider scoren we in de categorie Schade Particulier en Schade Zakelijk ruim boven het gemiddelde. Een mooi resultaat uit het Performance Serviceproviders onderzoek 2022 van DFO.

Stijgende lijn

Adviseurs waarderen ons in de categorie Schade Zakelijk met een 7,7 en voor Schade Particulier met een 7,6. Dit is een stijging voor het derde jaar op rij. Ook de NPS score is gestegen naar een goede 11 voor zakelijk en een 9 voor particulier.

Uitgelicht: uit het onderzoek blijkt dat 75% van de adviseurs bij complexe vragen wil kunnen overleggen met een productspecialist. Juist op dit gebied laten wij onze meerwaarde zien. De kennisexperts en klantteams van Nedasco staan altijd voor je klaar.

Ook leuk: meer dan 75% van de adviseurs werkt al langer dan 5 jaar samen met Nedasco.

Helaas is er (nog) geen aparte categorie voor inkomen in het DFO onderzoek, maar uit eigen onderzoek kunnen we zeggen dat we ook hier goed op scoren.

Verbeteringen

We hebben het afgelopen jaar flink gewerkt om onze dienstverlening verder te verbeteren. Zo is het aanbod particulier uitgebreid met Unigarant en rhion. Op schade zakelijk vlak zijn we gestart met klantteams, hebben we de volmacht uitgebreid met MS Amlin en beurs geïntroduceerd. Ook ontwikkelen we onze tools continu door. Het is goed om te zien dat deze verbeteringen door onze adviseurs worden gewaardeerd.

Een top 3 positie is natuurlijk mooi, maar wij streven naar minimaal een 8. We willen de beste zakelijke serviceprovider van Nederland zijn en daarvoor blijven we ons inzetten.

Adviseurs: bedankt voor jullie waardering en vertrouwen!

Over het onderzoek

Jaarlijks doet Bureau DFO onderzoek naar de ontwikkelingen bij serviceproviders. Meer dan 1.000 financieel adviseurs deden dit jaar mee, waarvan zo’n 120 tussenpersonen van Nedasco.