Kwaliteitsmedewerker

Heb jij continu aandacht voor kwaliteit, een goede kijk op processen en streef je altijd naar verbetering? Ga je graag met mensen om en krijg je ze makkelijk mee in veranderingen? Dan ben jij misschien de Kwaliteitsmedewerker die wij zoeken!

Wat ga je bij ons doen?

Onze afdelingen Inkomensverzekeringen en Schadeverzekeringen streven continue naar verbeteringen in de klantbediening. Als Kwaliteitsmedewerker lever jij een belangrijke bijdrage aan het bewaken en verbeteren van onze kwaliteitstandaarden. Dankzij jouw eerdere ervaringen in de verzekeringsbranche heb jij de noodzakelijke bagage voor deze functie. Jij bent de spil in het proces tussen acceptatie en polis, tussen schademelding en uitkering. Jij begrijpt de processen daar omheen en bent in staat tot een grondige analyse te komen en van daaruit verbetervoorstellen aan te dragen.
Je hebt daarbij oog voor alle stakeholders met de klant voorop. Je bent sparringpartner op verschillende niveaus en nauw betrokken bij projecten die een relatie hebben met kwaliteit- en procesoptimalisatie. Je bent ook in staat om binnen een project de lead te nemen en anderen van verbeteringen te overtuigen.

Wat verwachten wij van jou?:

  • Continu aandacht voor de verbetering van onze kwaliteit, jij stelt de vraag hoe we het morgen beter doen en hebt geeft daarbij oplossingsrichtingen aan
  • Het opzetten van kwaliteitsplannen en het opzetten dashboards
  • Je hebt een goede kijk op processen en begrijpt de impact daarvan binnen het totaal
  • Je neemt collega’s op een natuurlijke mee in kwaliteitsverbeteringen
  • Je bent in staat om te zoeken naar optimalisatie van (data)kwaliteit
  • Begeleiding van audits, het betrekken van stakeholders daarbij en de verdere opvolging
    Profiel
  • Minimaal HBO werk en denkniveau
  • Kennis en werkervaring op het gebied van Inkomens of schadeverzekeringen
  • Planmatig en organiserend vermogen
  • Resultaatgericht en pragmatisch
  • Communicatief en analytisch sterk
  • Flexibel en stressbestendig
  • Sterk in het bouwen van relaties
  • Daarnaast spelen je persoonlijke kwaliteiten een belangrijke rol.

Wat bieden wij?

Wij bieden jou een uitdagende functie met veel vrijheid en de nodige verantwoordelijkheid. Daarnaast bieden wij jou:

  • Een open, informele en hechte cultuur;
  • Een betrokken ondernemingsraad en een actieve personeelsvereniging die regelmatig leuke activiteiten organiseert;
  • De mogelijkheid om je te ontwikkelen door relevante trainingen en opleidingen;
  • Goede arbeidsvoorwaarden, waaronder een marktconform salaris, een 13e maand, 26 vakantiedagen, korting op diverse verzekeringen en een goede pensioenregeling;
  • Een centrale werkplek dichtbij Centraal Station Amersfoort.

Heb je interesse?

Dan nodigen we je graag uit om te solliciteren! Solliciteren kan per e-mail naar recruitment@nedasco.nl, voorzien van je cv en motivatie, of via het sollicitatieformulier op onze website. Wil je eerst meer informatie? Neem dan contact op met Marco Pos, manager Inkomen via het telefoonnummer 033 46 70 869 of Arno van Norden, manager Schadeverzekeringen, via het telefoonnummer 033 46 70 956.

We stellen het niet op prijs als andere bedrijven op deze advertentie reageren om hun dienste aan te bieden.