Kees Tuijp, directeur bij Molenaar en Zwarthoed Adviseurs
“Met de Inkomentool van Nedasco kan ik in een korte tijd eigenlijk een hele marktverkenning doen”
Waar er voorheen één productwijziging per jaar plaatsvond, zijn dat er nu veel meer. Elke verzekeraar communiceert de wijziging weer anders. Per post, per e-mail of via het extranet. Voor ons kost het veel tijd en energie om dat allemaal bij te houden. Een serviceprovider als Nedasco heeft 1 systeem, 1 procedure, 1 prolongatie en 1 rekening-courant. Dit bespaart veel tijd en energie.
Daarnaast is het contact met verzekeraars veranderd. Bij de standaardproducten/-pakketten komt er geen mens meer aan te pas. Bij Nedasco is er sprake van menselijk contact en korte lijnen. Omdat je elkaar kent kun je ook sneller schakelen. Daarbij komen de medewerkers van Nedasco hun afspraken na. Als ik iemand bel met een vraag of een probleem, dan kan ik er ook op rekenen dat ik wordt teruggebeld, en dat het is opgelost.
Mijn zakelijke klanten ervaren ook de voordelen van de samenwerking bijvoorbeeld met de Inkomentool. Ik hoef nu niet bij 7 verzekeraars op 7 verschillende manieren de gegevens in te voeren. Bij Nedasco voer ik de gegevens één keer in en dan krijg ik van 7 verzekeraars de vergelijking. Vervolgens kan ik kiezen tussen de verzuimverzekering van verzekeraar A en de WGA-hiaatverzekering van verzekeraar B binnen een pakket. Kortom: met de tool kan ik in een korte tijd eigenlijk een hele marktverkenning doen. Hierdoor hou ik meer tijd over voor mijn klant, want als ik bij alle verzekeraars alles individueel moet opvragen dan ben ik veel meer tijd kwijt.
Nedasco helpt mij ook als ondernemer. Bijvoorbeeld met bijeenkomsten die ze organiseren. Los van het onderwerp leveren deze mij namelijk ook veel contacten op met collega-kantoren.