Verschillende typen bezwaren en hoe hiermee om te gaan
Verschillende typen bezwaren en hoe hiermee om te gaan
Effectief omgaan met bezwaren: wat te doen bij...
- klachten van de klant?
- misverstanden?
- een echt bezwaar?
- een pseudobezwaar?
Tips & tricks
- Verschillende technieken
- Hoe je kan reageren
Auteurs
Care2Contact
Care2Contact is actief sinds 2013 en bestaat inmiddels uit een team van ruim 30 specialisten die bedrijven in de hedendaagse wereld van het (B2B) klantcontact ondersteunen. Omdat wij ons als geen ander bewust zijn dat ons succes afhangt van onze medewerkers zetten we juist hier een
stapje extra. Bij Care2Contact draait alles om de kernwaarden samen groeien, klantgericht, innovatief en flexibel zijn. De missie van Care2Contact is waarde toevoegen aan klantcontact, in welke vorm dan ook. Wij geloven namelijk dat een onderneming het verschil maakt in klantcontact. Goed klantcontact betekent een betere business. En juist daarom is het ons er alles aan gelegen jou hierbij te ondersteunen.
Nedasco
Nedasco is dé serviceprovider op het gebied van schade- en inkomensverzekeringen. Ons uitgebreide assortiment inkomens- en schadeverzekeringen kun je als adviseur online berekenen, vergelijken en aanvragen. Onze deskundige medewerkers denken graag met jou mee over de beste oplossing voor jouw klanten. Samen bereik je meer dan alleen. Zo ziet Nedasco ook de samenwerking met aangesloten adviseurs. De adviseur heeft gesprekken met klanten, kent de klantbehoefte en de lokale situatie. Als serviceprovider hebben wij elke dag veel adviseurs aan de lijn, veel kennis van de verzekeringsbranche en producten die je eenvoudig online aan kunt vragen. Is dat geen mooie combinatie? Beiden zijn we gebaat bij de beste oplossing en een tevreden klant. Ons credo is dan ook: samen klanten blij maken!