Al onze post digitaal: makkelijk, snel en overzichtelijk

Ontvangt u liever een e-mail dan een brief op papier? En wilt u onnodig papierverbruik tegengaan? Meld u dan nu aan voor digitale post van Nedasco!

Voordelen van digitale post

  • Meteen op de hoogte van een nieuw bericht
  • Inzien waar en wanneer u wilt
  • Betaalt u niet met automatische incasso? Dan ontvangt u een iDEAL-link bij uw digitale factuur. Met iDEAL kunt u de premie gemakkelijk en veilig betalen.

Laat nu uw gegevens achter en maak kans op een bol.com tegoedbon t.w.v. €50,-

  • Deze actie loopt tot 1-7-2021
  • Er wordt niet gecorrespondeerd over deze actie
  • Medewerkers van Nedasco zijn uitgesloten van deelname aan deze actie.

Aanmelden digitale post



Bent u de financieel adviseur?

Regel het dan voor uw klant in Nedasco ServiceNet met de volgende stappen:

  1. Via Mijn administratie kiest u voor Mijn portefeuille;
  2. zoek uw klant op door een relatienummer, naam of adres in te toetsen;
  3. klik op de button Relatie muteren en kies voor Contactgegevens. Op deze pagina kunt u aanvinken dat uw klant zijn correspondentie digitaal wil ontvangen. Vul het e-mailadres en de datum in vanaf wanneer wij digitaal mogen verzenden.

Vervolgens ontvangt uw klant van ons een e-mail en de laatste brief op papier. Daarin bevestigen wij dat hij zijn post voortaan digitaal ontvangt.

Wie is Nedasco?

Wij zijn een serviceprovider en onderdeel van Aegon. Wij werken samen met uw financieel adviseur. Uw adviseur kan diensten bij ons inkopen. Hierdoor houdt hij meer tijd over voor u.

Ook (een gedeelte van) de post versturen wij voor uw adviseur.

Soms nog op papier

Bepaalde informatie versturen we nog wel per briefpost, als het verplicht is vanuit de wet. Daarnaast zitten we middenin de overgang naar digitale post. Het kan dus voorkomen dat u daarom nog papieren post van ons ontvangt.

Vragen?
U kunt ons bereiken op 033 – 46 70 920.