Klachten

Wij willen graag dat u tevreden bent met de service van Nedasco. Zijn er zaken die u graag anders zou zien of heeft u een klacht?

Eerste aanspreekpunt
Bespreek de klacht eerst met uw tussenpersoon, hij behartigt uw belangen en is uw eerste aanspreekpunt. Vaak kan uw tussenperoon het probleem snel voor u oplossen.

Uw klacht schriftelijk indienen
Komt u er met uw tussenpersoon niet uit? Dan lossen wij de klacht graag voor u op. Stuur hiervoor een brief naar:

Nedasco B.V.
T.a.v. de klachtenadministratie
Postbus 59
3800 AB Amersfoort

Wij streven ernaar uw klacht binnen 14 werkdagen af te handelen.

Klik hier als u een klacht heeft over een zorgverzekering.

Komt u er niet met Nedasco uit?

Nedasco is ook aangesloten bij het Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening KiFiD. Meer informatie over de werkwijze van het Klachteninstituut: www.kifid.nl. Ons KiFiD nummer is: 300.0036.56 Het postadres van het Klachteninstituut is:

KiFiD
Postbus 93257
2509 AG Den Haag

Vanzelfsprekend kunt u zich ook altijd richten tot de burgerlijke rechter.