Blog Categorie: Ondernemen
Welke processen zijn van waarde en welke niet? (deel 2)
Welke bedrijfsprocessen dragen bij aan efficiënter werken en welke niet? Onderzoek het aan de hand van 4 stappen. In deze blog stap 3 en 4.
Welke processen zijn van waarde en welke niet? (deel 1)
Welke bedrijfsprocessen dragen bij aan efficiënter werken en welke niet? Onderzoek het aan de hand van 4 stappen. In deze blog stap 1 en 2.
In 7 stappen van waarde naar gedrag
Jouw toegevoegde waarde wordt voor een groot deel bepaald door de waarden die jouw bedrijf geeft. Maar hoe doe je dat?
Vakantie: het beste moment voor nieuwe ideeën
Vakantie leidt tot een verfriste geest en veel nieuwe creatieve ideeën. Maar hoe houd je die positieve uitwerking vast ná de vakantie?
Hoe beantwoord jij de vraag: “Wat zou jij doen?”
Wat zou jij doen? Een verkeerde vraag. Het is namelijk onmogelijk om dat vooraf te beredeneren. Martin Spee van Next Step Factory vertelt waarom.
In 5 stappen naar jouw unieke toegevoegde waarde
Wat beteken jij voor je klanten? Lees hier hoe je de kernwaarden van jouw bedrijf bepaalt en in de praktijk brengt.
Je website is meer dan een brochure
Helaas zijn de meeste websites van adviseurs generiek. Een website van hoge kwaliteit is veel meer dan een online brochure en benadrukt je sterke kanten.
Verkoop dienstverlening, niet een polis
Met het internet kan jouw zakelijke klant makkelijk vergelijken. Hoe overtuig jij je klant dan van jouw toegevoegde waarde? Focus op de dienstverlening!
Klanten segmenteren, hoe en waarom?
Klanten in een hokje stoppen doen we liever niet. Toch is klanten segmenteren minder zwart-wit dan je zou denken. Maar hoe pak je klantensegmentatie aan?
Hoe ben je van betekenis voor jouw klant?
Steeds meer bedrijven zoeken naar hun identiteit. Daarmee laat je zien wat jouw onderscheidend vermogen is ten opzichte van de concurrentie. 5 tips om je bedrijfsidentiteit te formuleren.