Ondernemen

Welke processen zijn van waarde en welke niet? (deel 2)

Welke bedrijfsprocessen dragen bij aan efficiënter werken en welke niet? Onderzoek het aan de hand van 4 stappen. In deze blog stap 3 en 4.

Ezra Herbig Accountmanager 24 november 2019 | 4 MIN
Ondernemen

Welke processen zijn van waarde en welke niet? (deel 1)

Welke bedrijfsprocessen dragen bij aan efficiënter werken en welke niet? Onderzoek het aan de hand van 4 stappen. In deze blog stap 1 en 2.

Ezra Herbig Accountmanager 21 november 2019 | 4 MIN
Ondernemen

In 7 stappen van waarde naar gedrag

Jouw toegevoegde waarde wordt voor een groot deel bepaald door de waarden die jouw bedrijf geeft. Maar hoe doe je dat?

Ezra Herbig Accountmanager 28 oktober 2019 | 4 MIN
Ondernemen

Vakantie: het beste moment voor nieuwe ideeën

Vakantie leidt tot een verfriste geest en veel nieuwe creatieve ideeën. Maar hoe houd je die positieve uitwerking vast ná de vakantie?

Ezra Herbig Accountmanager 23 september 2019 | 6 MIN
Ondernemen

Hoe beantwoord jij de vraag: “Wat zou jij doen?”

Wat zou jij doen? Een verkeerde vraag. Het is namelijk onmogelijk om dat vooraf te beredeneren. Martin Spee van Next Step Factory vertelt waarom.

Ezra Herbig Accountmanager 26 augustus 2019 | 5 MIN
Ondernemen

In 5 stappen naar jouw unieke toegevoegde waarde

Wat beteken jij voor je klanten? Lees hier hoe je de kernwaarden van jouw bedrijf bepaalt en in de praktijk brengt.

Ezra Herbig Accountmanager 25 juni 2019 | 4 MIN
Ondernemen

Je website is meer dan een brochure

Helaas zijn de meeste websites van adviseurs generiek. Een website van hoge kwaliteit is veel meer dan een online brochure en benadrukt je sterke kanten.

Ezra Herbig Accountmanager 17 april 2019 | 4 MIN
Ondernemen

Verkoop dienstverlening, niet een polis

Met het internet kan jouw zakelijke klant makkelijk vergelijken. Hoe overtuig jij je klant dan van jouw toegevoegde waarde? Focus op de dienstverlening!

Ezra Herbig Accountmanager 19 maart 2019 | 3 MIN
Ondernemen

Klanten segmenteren, hoe en waarom?

Klanten in een hokje stoppen doen we liever niet. Toch is klanten segmenteren minder zwart-wit dan je zou denken. Maar hoe pak je klantensegmentatie aan?

Ezra Herbig Accountmanager 19 maart 2019 | 5 MIN
Ondernemen

Hoe ben je van betekenis voor jouw klant?

Steeds meer bedrijven zoeken naar hun identiteit. Daarmee laat je zien wat jouw onderscheidend vermogen is ten opzichte van de concurrentie. 5 tips om je bedrijfsidentiteit te formuleren.

Ezra Herbig Accountmanager 16 maart 2019 | 4 MIN