Uitbesteden

Als adviseur bent u het liefst bezig met adviseren, ondernemen en het uitbouwen van uw portefeuille. Hierin succesvol zijn brengt vanzelfsprekend extra werkzaamheden met zich mee: telefoon opnemen, e-mailberichten beantwoorden, schademelding afhandelen. Hierdoor loopt u commerciële kansen mis!

Dé oplossing is het uitbesteden van werkzaamheden

Wij begrijpen dat u uw werkzaamheden alleen wilt uitbesteden aan een betrouwbare, professionele partner. Het gaat immers wel om úw klanten! Met Ensupport, bent u verzekerd van kwalitatief hoogstaande dienstverlening en persoonlijke, vakkundige en vriendelijke klantenservice. Uw klanten merken niets: Ensupport neemt de telefoon op en beantwoordt de e-mail uit naam van uw kantoor.

U blijft op de hoogte

Ensupport neemt u zorg uit handen, maar u blijft wel op de hoogte van klantzaken. U heeft toegang tot een uitgebreide online assurantiepakket waarin u kunt zien welke communicatie er met uw klanten heeft plaatsgevonden. Ensupport handelt zaken zo veel mogelijk direct af en bewaakt de voortgang. Zo is uw administratie altijd up-to-date en netjes op orde. En u kunt zich volledig richten op uw klanten.

Ensupport in het kort:

  • U ontvangt een uniek doorschakelnummer;
  • De telefoon wordt opgenomen met uw kantoornaam;
  • Op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur;
  • Meer dan 93% van de telefoon wordt binnen 30 seconden opgenomen;
  • Dankzij slimme techniek heeft Ensupport meteen het juiste klantdossier bij de hand;
  • Ook e-mailreactie wordt uitgevoerd onder uw kantoornaam en voorzien van uw logo;
  • Ensupport werkt enkel met WFT-gecertificeerde medewerk(st)ers;
  • Uw klanten (en ook u) krijgen een vaste contactpersoon;
  • Afhandelen en bewaken van mutaties en schades;
  • Werkzaamheden worden zoveel mogelijk direct uitgevoerd;
  • Van elk gesprek een terugkoppeling (inclusief koop- /adviessignalen) per e-mail;
  • Volledige inzage dankzij uw inlogaccount, dan wel een terugkoppeling per e-mail;
  • Die inzage omvat: klantgegevens en -dossier, registratie van telefoongesprekken, (openstaande) taken, in- en uitgaande e-mailberichten van en naar uw klanten, de opgeslagen documenten en correspondentie.
  • U betaalt voor de Ensupport dienstverlening een tarief per minuut voor de daadwerkelijk aan uw dossiers verrichte arbeid.

Volmacht

In geval van een Nedasco volmachtpolis gaat de dienstverlening van Ensupport verder dan bij een provinciale polis. Dit zou voor u reden kunnen zijn om Ensupport opdracht te geven in voorkomende gevallen dergelijke verzekeringen over te sluiten naar een volmachtalternatief. Vanzelfsprekend enkel wanneer het een beter aanbod betreft en uw klant ermee akkoord gaat!

Interesse?

Heeft u nog vragen of wilt u graag meer informatie? Ga dan naar www.ensupport.nl en vul het contactformulier in. Vanzelfsprekend kunt u ook contact opnemen met uw accountmanager.